Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam taki problem.
Rok temu zostało zablokowane moje konto na allegro z przyczyny 3 nierozwiązanych dyskusji na 2 miesiące.
W tym momencie mam dwie nierozwiązane dyskusje, jednak nie jestem w stanie ich rozwiązać. Dlaczego? Klienci zamówili produkty z Chin jakiś czas temu i te przesyłki są od ponad miesiąca w transporcie (według statusu Poczty Polskiej). W tym czasie klienci otworzyli dyskusje i po miesiącu oznaczyli jako nierozwiązane. Nie mam możliwości wcześniej sprowadzić tych przesyłek. Nic nie jestem w stanie zrobić. Boje się otrzymać jeszcze jedną dyskusję nierozwiązaną (co jest bardzo możliwe). Skontaktowałam się z Allegro i nie uzyskałam żadnej pomocy. Jedyne słowa to ,, miejmy nadzieje, że do zablokowania nie dojdzie".
Zaproponowaliśmy rozwiązanie klientom, że podpiszemy umowę, w której będzie informacja, że w trybie natychmiastowym zwrócimy pieniądze za zamówienie a w chwili otrzymania przesyłki, klienci zwrócą albo pieniądze albo produkt. Oczywiście zawarta jest również prośba o rozwiązanie dyskusji. Niestety nie są oni zainteresowani komunikacją i ignorują moje wiadomości.
Czy jest ktoś w stanie powiedzieć, co jeszcze mogę zrobić? Nie mogę po prostu czekać aż w końcu zablokują..
Sorki Klienci zamówili towar z chin ? czy od Ciebie ? Ty odpowiadasz jak rozpoczęli dyskusję i wiedziałeś jak się to skończy było od razu oddać kasę, jak widać śliski temat z taką wysyłką 😞
Przepraszam już wyjaśniam. Klienci zamówili u nas produkt, który my wysyłamy z Chin. Przesyłki zostały wysłane już dawno, nie mieliśmy pojęcia, że będą takie problemy.
Ja wiem jak to wygląda i ile idą takie przesyłki, po prostu następnym razem jak zobaczysz taką dyskusję to od razu oddawaj kasę 😉
Tak, wiem. Tylko teraz muszę szukać rozwiązania 😉
@NEXT_ERA, jeśli w aukcji było kraj: Chiny i wysyłka w czasie: 60 dni,
to mogą ci naskoczyć 🙂 widziały gały co brały 😉
tylko, że co z tego jak klient może oznaczyć dyskusje nierozwiązaną i ja nie moge zupełnie nic z tym zrobić. Nie otrzymał wciąż towaru więc klient uznaje, że nie został jego problem rozwiązany.
I tu powinno allegro zrobić aby ta dyskusja była wciąż W TOKU a nie NIEROZWIĄZANA. Bo praktycznie jest w toku.
Oczywiście, że możesz, eSąd - napisz, że kupujący/allegro* utrudnia ci sprzedaż bez wyraźnego powodu, a że allegro jest bogate to i dostaniesz dobre odszkodowanie. Na debili jest albo eSąd albo koledzy z osiedla w ortalionach 😄
* - wybierz jedno