Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, czy klient, który zwraca towar otrzymuje również zwrot -koszt przesyłki? jeśli tak to czy można to zmienić i nie zwracać kosztów? bo rozumiem, że jest to mój koszt czyli jak zwraca to ja mam "w plecy"?
Jak to jest regulowane, jestem nowym sprzedającym i wolę zapytać.
Pozdrawiam
1. Zwrot - jeżeli wysłane było Smartem - jest darmowe
2. Zwrot - czyli odstąpienie od umowy ( tylko sprzedaż przez firmę) - jest płatny przez Kupującego. Osoba prywatna nie musi przyjmować zwrotów na podstawie odstąpienia od umowy.
3. Zwrot, a raczej Reklamacja ( często nieprawidłowo mylone) wtedy Kupujący odsyła na swój koszt, a Ty po rozpatrzeniu reklamacji zwracasz koszt ( pozytywne rozpatrzenie), lub nie zwracasz ( niepozytywne rozpatrzenie)
Tak oddajesz wszystko co wpłacił łącznie z wysyłką, na kliencie spoczywa koszt odesłania, nie możesz tego ominąć takie prawo 😞
A co w sytuacji gdy Klient nie odbierze przesyłki z paczkomatu, a na zapytanie dlaczego mówi że rezygnuje z zakupu. Czy jeśli nawet nie zobaczył zakupu też należy mu się zwrot za przesyłkę? To już naprawdę niesprawiedliwe - koszt towaru 4,5, przesyłka 8,99 .....
jeśli jesteś prywatnym to zwrotów nie przyjmujesz 🙂 a jeśli firmą to kupującego na CL.
@wasze-zabawki W takim wypadku, jak oficjalnie odstąpi, zwracasz to co wpłacił minus koszt odesłania ( tyle ile skasuje cię przewoźnik za zwrot paczki ) bo to spoczywa na kupującym, nie musi odbierać, takie prawo 🙂
Ale pamiętaj że oddajesz koszt pierwszej wysyłki najtańszy jaki masz w ofercie dla danego przedmiotu
przykład:
Autko 100 zł kurier wybrany przez kupującego 18 zł nie odbiera paczki odstępuje od umowy a w ofercie miałaś paczkoamt za 9 zł oddajesz - 100 zł + 9 zł - koszt odesłania 😉