anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niesamowicie niska jakość konsultantów allegro.

gameshop24pl
#9 Pomysłodawca#

Jak to możliwe że użytkownik pisząc do allegro z jakimś problemem za każdym razem otrzymuje wiadomość od innego konsultanta który nie czyta od początku sedna sprawy tylko ostatnią wiadomość ? Każecie utrzymywać ciągłość wiadomości ale po co skoro po "dopytaniu do pierwotnego pytania" konsultant odpowiada tylko na same dopytanie nie wiedząc tak naprawdę o co chodzi. Nie raz zastanawiałam się co on bierze bo miałam wrażenie że bredzi. Ja pytam "która godzina" a ten mi odpowiada jak "zmienić tło w przeglądarce". Przecież to jakieś żarty. Później dopiero się zorientowałam że za każdym razem odpisuje ktoś inny i nie czyta od początku o co chodzi w sprawie. Jeżeli odpowiedź na pierwsze pytanie jest wyczerpująca - nie lakoniczna tak że nie trzeba dopytywać to jest jeszcze w miarę dobrze. W przypadku gdy trzeba dopytać to z reguły lepiej sobie odpuścić i zadać jeszcze raz to samo tylko inaczej sformułowane pytanie. W innym przypadku przez tydzień można pisać i niczego się nie dowiedzieć... To chyba nie tak powinna wyglądać pomoc allegro.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

No przecież o to chodzi 😉 Do skutku ,aż ci sie znudzi i przestaniesz zawracać głowę . Z drugiej strony też siedzą zwyczajne małpki które odpisują w/g algorytmu który im sie wyświetla na monitorach...

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

Jaka płaca taki wyniki.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

To jest standard. Dodatkowo - napisz do All z tym problemem - otrzymasz info, że każdy pracownik jest uprawniony do odpisywania. Głównie wklejając "gotowce" i wcześniej przygotowane odpowiedzi. Te odpowiedzi mają często taki charakter, że masz wrażenie , że korespondujesz z kimś "umysłowo upośledzonym".

To nie są żarty - to po prostu dążenie przez pracowników Allegro do "odpuszczenia" tematu przez użytkownika. Czasem dopiero poruszenie problemu na AG może odnieść jakiś skutek - opisz swój problem i poproś adminów o pomoc w jego rozwiązaniu.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@maxr01 @gameshop24pl 

Kiedyś serwisowaliśmy komputery firmie, w której Panie pracowały na kamerkach

ponieważ z reguły odbiorcami płatnymi byli obywatele Niemiec i Anglojęzyczni

to firma miała dla swoich pracownic specjalny słownik z wyrażeniami w tych językach

 

odpowiedzi konsultantów allegro też wyglądają podobnie

szablon, odpowiadania na ostatnią frazę z odpowiedzi, która nijak ma sie do rzeczywistego problemu

 

zgłoszenie reklamacji też wygląda podobnie, odwołanie od wypowiedzi konsultanta pozostaje bez odpowiedzi -a wg przepisów, reklamacja powinna zostać uznana

ale allegro to ignoruje łamiąc przepisy

taki to serwis

oznacz moderatorów

KrzepkiRadek
#9 Pomysłodawca#

@REDto już trochę konfabulujesz z tym "reklamacja powinna być uznana". W przepisie 5615 KC mowa jest a) wyłącznie o konsumentach (czyli jak reklamację składa firma, 14-dniowy okres nie obowiązuje), b) wyłącznie o kupujących (czyli dotyczy to handlu): "zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona".

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@KrzepkiRadek masz rację, że o ile termin odpowiedzi na reklamację jest określony w ustawie konsumenckiej to dla przedsiębiorców są w tym przypadku inne przepisy

 ale tutaj można się posiłkować regulaminem allegro, który jest wiążący dla obu stron

i tam allegro określa czas odpowiedzi na reklamację

odwołanie od odpowiedzi na reklamację, też jest reklamacją i jakieś terminy obowiązują

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@gameshop24pl nie znalazłam rozmowy z naszym konsultantem, o której piszesz. Czy możesz przesłać zrzuty ekranu z jej zapisem na adres spolecznosc@allegro.pl abym mogła zapoznać się ze sprawą?
Dbamy o to, żeby osoby które zgłoszą się do doradców z pytaniem szybko otrzymywali odpowiedź od osoby, która jest najbardziej zorientowana w temacie - stąd przełączanie do osób, które reprezentują różne działy na Allegro. Na każde nowe pytanie odpowiada inny konsultant, ponieważ poprzedni jest już zajęty kolejną sprawą, dzięki temu odpowiedzi trafiają do pytających szybciej.
Z mojej strony mogę zachęcić Cię do zadawania pytań i rozwiązywania problemów tutaj, w społeczności Gadane. Jeżeli Twój problem podczas konsultacji nie został rozwiązany bardzo proszę opisz go tutaj, chętnie Ci pomogę!  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zapewne problem jest w jakości konsultantów, może zmieni to masz koleżanka xyz, jak ją zatrudnicie.🤗

oznacz moderatorów

Hoth24BrickStore
#10 Popularyzator#

Dokładnie.

Hoth24BrickStore_0-1647635883243.png

 

oznacz moderatorów