anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieterminowa odpowiedź na zapytanie klienta

ACQUATICA
#10 Popularyzator#

Zostaliśmy ukarani grubą minusową ilością punktów za nieterminowe odpowiedzi bo jednemu klientowi oddzwoniliśmy (sprawa była zawiła) a nie odpisaliśmy. Allegro podało przepis swojego regulaminu cytuję "Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi na wiadomość Kupującego w ciągu 24 godzin od jej otrzymania, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy. " Nie ma w tym zapisie słowa "na piśmie". Sprawę będziemy musieli skierować do UOKiK bo to jest już absurdalne. Nawet jak klient potwierdzi mają to kompletnie gdzieś. Ja się zastanawiam czy dalej mam ochotę sprzedawać na portalu, który łamie zapisy swojego własnego regulaminu. Tak być nie może. Allegro na za dużo sobie pozwala. 

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

kostas11
#21 Demiurg#

@ACQUATICA ameryki nie odkryłeś, tylko zamiast pisać i straszyć UOKiK, działaj 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

wicekdw
#12 Orędownik#

Chętnie się podpiszę pod wnioskiem do UOKiK. Allegro łamie świadomie moim zdaniem nie tylko swój własny regulamin ale również polskie prawo.

oznacz moderatorów

ACQUATICA
#10 Popularyzator#

Równie dobrze mógłbym być poza zasięgiem. Tak- takie miejsca w Polsce są. W wiosce pod poznaniem jest słaby zasięg a jeszcze dom rodzinny stoi na skrzyżowaniu anten przez co np. ja mam zerowy zasięg w orange. I nie wiedziałbym nawet o możliwości odpisania. To jest chore. To niech allegro udostępni autoresponder a nie że ja muszę płacić za to zewnętrznie. 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ACQUATICA, odpowiedzi na wiadomości klientów należy udzielać mejlowo lub przez Centrum Wiadomości, o czym piszemy tutaj. W tej samej zakładce opisujemy dokładnie, jak mierzymy poszczególne aspekty tych miar.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

ACQUATICA
#10 Popularyzator#

"Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi na wiadomość Kupującego w ciągu 24 godzin od jej otrzymania, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy." Tyle z zapisu w regulaminie. Każdy portal w tym kraju ma obowiązek trzymać się regulaminu portalu - Wy swój łamiecie. Nie obchodzą mnie zasady mierzenia miar - każdy użytkownik musi się trzymać zapisu regulaminu. Tylko Wy robicie za święte krowy. W poniedziałek będę kontaktować się w tej sprawie z UOKiK-iem bo ja i moi prawnicy nie zamierzamy tego tak zostawiać. Widocznie potrzeba Wam kolejnej negatywnej nagonki na Was byście się ogarnęli. Klient potwierdził kontakt telefoniczny. Albo MACIE OBOWIĄZEK UDOSTĘPNIĆ AUTORESPONDER który pozwoli (jak np. na Facebook-u) poinformować kupującego "że odpowiemy w najbliższym czasie" a nie, że wszystkie firmy muszą sobie osobne narzędzia kupować by spełniać przepisy Waszego pseudoregulaminu.

Teraz rozumiem, czemu od wielu sprzedawców dostaję wiadomości z autorespondera - bo muszą spełniać przepisy niezgodne z Waszym regulaminem. Urządzacie sobie prawną samowolkę w Polsce i trzeba z tym zrobić w końcu porządek. 

oznacz moderatorów

SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

17 marca kupujący poprosił o wypowiedzenie się was w dyskusji  jest 27 brak odpowiedzi ,23 wysłałem do was upomnienie jest 27 brak odpowiedzi .Szkoda ze regulamin jest wyciągany tylko w stronę sprzedajnego gdzie po 24 h wysyłacie upomnienie .To nie pierwsza taka sytuacji czy was regulamin nie dotyczy ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@ACQUATICA Takie odpowiedzi od BOTa to są nieporozumieniem, zadawałem i już wielokrotnie pytania sprzedającym przez zakupem i wiesz ile razy dostałem taką normalną odpowiedz? raz. Oczywiście powinno być jakie indywidalnie rozpatrywanie reklamacji, pisali tu nawet sprzedający którzy nie odpisali bo byli w szpitalu.

oznacz moderatorów

ACQUATICA
#10 Popularyzator#

No to jest absurd. Allegro ma w takim momencie obowiązek udostępnić odpowiednie narzędzia, a nie że ja muszę płacić za boty by allegro mnie nie ukarało. Ale jak allegro ma [edycja] odpisywanie to wszystko gra. 

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Jest takie powiedzenie "Co wolno wojewodzie to nie tobie smrodzie" .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Udostępnia dla kont firmowych.😁

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@LEW433 pokaż mi gdzie Allegro udostępnia autorespondera.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#
"Automatycznych odpowiedzi nie bierzemy pod uwagę przy obliczaniu miar w obszarze Obsługa klienta. Liczymy tylko odpowiedzi na te pytania, które do Ciebie trafiły".
oznacz moderatorów

ACQUATICA
#10 Popularyzator#

Zobacz na jakiej zasadzie - tylko jeśli chatbot rozpozna wypowiedź. Klient nas pytał o zupełnie fachową wiedzę i skomplikowanie napisał wiadomość. 

 

oznacz moderatorów

SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

u mnie allegro od ponad tygodnia nie potrafi wypowiedzieć się w dyskusji o co poprosił kupujący ,2 dni temu ponowiłem prośbę do allegro dalej nic .Regulamin allegro wyciągany jest tylko w stronę sprzedającego 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@SanexHurtowBHP Cześć. Zweryfikuję tę sytuację i poproszę o wypowiedź w Dyskusji - podaj mi proszę numer zamówienia lub ID trwającej Dyskusji. 

oznacz moderatorów