Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Klientka składając zamówienie z wysyłką InPost wybrała paczkomat (WAW16N), który nie znajduje się obecnie w systemie. System Allegro pozwolił go wybrać jako miejsce docelowe natomiast Manager InPost już go nie widział.
Klientka mimo prób kontaktu nie podała innego paczkomatu docelowego przez kilka dni. Działające paczkomaty w pobliżu niedziałającego otrzymałem od InPost. Przesyłka została nadana do jednego z nich.
Mam pytania w związku z tym - dlaczego mogło mieć miejsce coś takiego, że klient wybiera docelowy paczkomat, do którego nie można nadać przesyłki. Drugie pytanie - dlaczego liczycie to do statystyk wysyłek?
zamówienie
7593fd61-2b7e-11ed-b742-37155578123c |
@atechnik_sklep miałem dzisiaj to samo , ale szczęśliwie z kontaktem telefonicznym problemu nie było mailowy nie skuteczny.
Paczkomat BER01M
@atechnik_sklep, w takiej sytuacji pamiętaj, że możesz napisać do nas. Chętnie pomożemy w kontakcie z kupującą.
Informacje na temat sprawnych i niesprawnych paczkomatów przekazuje przewoźnik. Jako serwis nie wiemy, które paczkomaty przewoźnika mają awarię itd. (to InPost jest ich właścicielem).
Rozumiem, że nie jest to komfortowa sytuacja. Napisz do nas przez ten formularz. Opisz tę sprawę, napisz w jakim paczkomacie nadałeś przesyłkę, itp. Skontaktujemy się z InPost, aby potwierdzić awarię pierwotnego paczkomatu. Być może uda się wykluczyć to zamówienie z Jakości sprzedaży.