Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie chce mi sie z jednej strony wierzyc w ponizsza sytuacje, ale z drugiej strony bugow na Allegro pelno.
Dzwoni dzisiaj do mnie klient z wyjasnieniem, ze dostal co innego niz kupowal. Wg niego kupil u mnie przedmiot B - a dostal przedmiot A. Sprawdzam - rzecza ludzka jest sie pomylic - ale nie. W mojej zakladce zamowien od kupujacych widnieje ewidentnie przedmiot A... klient twierdzi, ze to niemozliwe, poniewaz jest pewny, ze kupowal B. Swoich zakupow nie byl w stanie zweryfikowac podczas rozmowy, poniewaz nie mial dostepu do komputera.
Czy zdarzyl sie Wam kiedykolwiek taki blad? Nie chce z gory zakladac i zarzucac mu, ze zrobil cos zle.
@xyz96 - pytanie do Ciebie, poniewaz na kazdym kroku jestes po stronie kupujacych, wiec licze, ze cos doradzisz sensownego; jesli mam klientowi pomoc odkrecic i wyprostowac ta sprawe, to nie mam nic przeciwko, ale jest pare niaunsow:
- klient kupowal z konta niezarejestrowanego
- klient kupowal prase, ktore jest wyjatkiem w ustawie i nie podlega zwrotom
- klient oplacil dodatkowo 8,99 za przesylke
Ustalenia miedzy nami stanely na tym, ze klient mi odesle zakupiony przedmiot, a ja mamwyslac ten, ktory twierdzi, ze faktycznie kupil. W przypadku zwrotu nie mam obowiazku mu zwracac kosztow odeslania oraz jesli bedzie chcial w zamian inny przedmiot - to powinien ponownie zaplacic wysylke?
Czy na podstawie juz zrealizowanej przesylki - istnieje mozliwosc wygenerowania jeszcze raz etykiety na paczke oraz czy bedzie ona platna 8,99 (paczkomat), czy Inpost policzy sobie wowczas juz po swoich, normalnych stawkach?
Z gory dzieki 🙂
To nie jest zwrot bez podania przyczyny, tylko reklamacja 🙂 Jeśli już ją uznałeś, to koszty wymiany są po Twojej stronie. Powinieneś oddać kupującemu koszt odesłania i dosłać właściwy przedmiot na swój koszt. Przy reklamacji nie ma zastosowanie konsumenckie prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.
Ale przeczytaj jeszcze raz prosze co napisalem.
Klient twierdzi, ze kupil make - dostal cukier. Klient przekonany jest, ze kupowal make - w mojej zakladce rzeczy sprzedanych widnieje informacja, ze kupil ewidentnie cukier, ktory wlasnie mu wyslalem. Klient chce wiec odeslac cukier, abym mu wyslal make 🙂
Wiec na jakiej podstawie tutaj mam przyjac reklamacje?
EDIT: nie uznalem reklamacji - jedynie co powiedzialem, to ze nie mam zamiaru mu robic na przekor i nawet jesli sie pomylil - to moge mu wymienic towar na ten, ktory faktycznie chcial kupic
Ale ja Ci nie piszę, że masz reklamację uznać. Sam napisałeś, że już uzgodniłeś wymianę. Jeśli tak, to jest uznanie reklamacji, a jeśli uznanie, to koszty po Twojej stronie. A jak było naprawdę w z tym towarem to ja nie wiem, musicie to sobie wyjaśnić 🙂
Czyli, ze co... jesli klient kupil przez pomylke cos innego i nie ma ustawowo prawa zwrotu - a ja chce mu isc na reke i towar wymienic, to jest to traktowane jako uznanie reklamacji i mam ponosic jeszcze koszty ponownej przesylki, plus zwrot dla niego za odeslanie?
Wychodzi na to, ze lepiej byc bucem i od razu powiedziec, ze nie mam zamiaru isc mu na reke i skoro sie pomylil, to niech sobie sam z tym radzi... 😕
Rób jak uważasz, moje zdanie znasz.
@accadia skoro masz w zamówieniu to co wysłałeś a klient twierdzi że kupił co innego niech udowodni, ma maila z potwierdzeniem zakupu niech Ci go podeślesz i udowodni że kupił co innego niż Ty masz w zakładce sprzedane 🙂 zawsze możecie poprosić allegro o potwierdzenie co było zakupione 🙂
Za wysyłki zapłacicie kolejny raz nie da się ponownie wygenerować darmowej etykiety 😞 możesz nadać ponownie za 8,99 zł zmień na wygenerowane znajdź nick zaznacz i nadaj ponownie na dole 🙂
@accadia To już wszystko wiesz, teraz trzeba podjąć decyzję. Niełatwo.😁
Poproś kupującego żeby przesłał Ci zdjęcie produktu, który otrzymał. Poproś go dodatkowo o zdjęcie etykiety (listu przewozowego), która była na zewnętrznym opakowaniu. W ten sposób zweryfikujesz co tak naprawdę Kupujący dostał...
Mogło się tak zdarzyć, że firma kurierska przepakowała zawartość, np. uszkodziły im się dwie paczki i je przepakowali. Przepakowali w taki sposób, że pomylili zawartość...
Zapytaj się czy kupujący ma paragon/fakturę od Ciebie i co jest nabite na tym paragonie.