Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie
Może ktoś podpowie doradzi... Otóż klient kupił olejek do włosów, po otrzymaniu towaru zastosował procedurę zwrotu argumentując " Nie pasuje mi " wszystko ok... tyle że odesłał nie tą zawartość która była w oryginale.
Opakowanie nosi minimalne ślady otwarcia, a do środka przelany jakiś tani olejek. Konsystencja jak i zapach odbiegają znacząco od oryginału. Czy wiecie może gdzie taką sytuacje zgłosić ? Jak postąpić kiedy klient zażąda zwrotu kasy za towar. Napisałam maila do klienta że zwrotu nie uwzględniam bo to nie jest towar który wysyłałam, na razie cisza, ale co robić jak otworzy dyskusje bądź buchnie negatywa?
Z góry dzięki za każdą sugestię.
@Elegan-tka odmówić zwrotu i zapomnieć 🙂
Jak otworzy dyskusję wytłumaczyć !
Jak walnie nega pozwać do sądu to się nauczy !
Jak masz argumenty na podmianę to w dyskusji odpowiadam merytorycznie i uzasadnij dlaczego nie zgadzasz się na zwrot.
Możesz odrzucić z uzasadnieniem: naruszona zakrętka wskazuje na otwieranie produktu, zawartość butelki wykazuje inne cechy płynu niż w opakowaniu oryginalnym co pozwala domniemywać o podmianie zawartości albo jej rozcieńczeniu obcym płynem.
Jako sprzedawca jesteś w posiadaniu oryginalnego wyrobu i zawsze możesz dokonać porównania, jeśli kolor i szczególnie gęstość są inne niż w oryginale, oznacza albo wlanie innego olejku do opakowania albo rozcieńczenie pierwotnej zawartości innym olejkiem.
Rozcieńczył olejkiem albo kwasem solnym. Dlatego ja na allegro nie kupuję kosmetyków. Wolę badziewie z biedry niż kombinowane niewiadomego pochodzienia z allegro po zwrotach.