Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący 10.06 złożył zamówienie około 18:00, termin na nadanie był do końca dnia 11.06 oraz przewidywany termin dostawy 12.06. Paczka tak też została dostarczona, co potwierdza tracking przewoźnika.
Kupujący zgłosił zwrot - ok, ale oprócz tego wystawił dziś negatywny komentarz z adnotacją „przesyłka nie została dostarczona” co jest kompletną nieprawdą.
Kupujący nie reaguje na kontakt, allegro „nie może nic zrobić”, jakość sprzedaży cierpi.
Co możemy w tej sytuacji zrobić? Zaznaczę raz jeszcze - paczka została wysłana i dostarczona zgodnie z harmonogramem Allegro. Od kupującego brak dowodów niedostarczenia paczki.
Odpowiedź jest krótka: NIC.
Pamiętaj również że informacja o doręczeniu na trackingu nie jest traktowana jako dowód doręczenia.
@kornelkvv tutaj sobie poczytaj jak się załatwia konkurencję 😉 https://subiektywnieofinansach.pl/sklep-na-allegro-algorytm-allegro-wspiera-nieuczciwych-sprzedawcow...