Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej słuchajcie mam taki problem i chciałbym się Was poradzić
Jeden z klientów dokonał u nas zakupu produktu. W zakładce dane dostawy podał adres i numer telefonu.
Następnego dnia otrzymaliśmy od kuriera zgłoszenie, że dany adres dostawy jest błędny i kurier nie może dostarczyć paczki.
Zadzwoniliśmy pod numer telefonu podany w adresie dostawy, niestety ale osoba która odebrała była starszą Panią i nie miała pojęcia o co chodzi, mówiła, że dzwonił kurier w tej sprawie jednakże ona nic nie zamawiała to nic nie będzie odbierać.
Próbowaliśmy również skontaktować się z kupującym pod numerem podanym w danych kupującego. Niestety numer jest błędny i słyszę komunikat numer nie istnieje.
Napisałem więc maila do kupującej.
No i oczywiście afera. Kupująca stwierdziła, że paczka nie jest nadawana na numer telefonu tylko na adres a adres który podała jest prawidłowy. Problem w tym, że dla kuriera nie jest i nie może dostarczyć paczki.
Pisałem w tej sprawie do allegro aby kupująca pilnie się z nami skontaktowała i podała prawidłowe dane. jednakże żadnej odpowiedzi nie otrzymałem od kupującej.
Jak rozwiązać taką sytuację? Podejrzewam, że otrzymamy za to negatywa a chcielibyśmy tego uniknąć.
Z góry dzięki za podpowiedź
@Ingoria jeśli kurier nie może dostarczyć przesyłki z powodu błędnego adresu, a kupująca nie przekaże prawidłowego adresu, to niewiele można zrobić. Przesyłka wróci do Ciebie.
Czy ktoś wie jak allegro zapatruje się na takie sytuacje? Czy jest jakaś pomoc dla sprzedających w takich sytuacjach?
Czyli wynika z tego że kupujący celowo wprowadził błędnie nr. telefonu, nic z tym nie zrobisz, Teraz tylko uważaj możliwe że będzie 'negatyw".