anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

niezasadna reklamacja a odesłanie produktu

elwika3
#7 Wielbiciel

Cześć,

chciałabym zapytać jak byście podeszli do tematu by jak najprościej załatwić sprawę 🙂

 

Klientka zamówiła kosmetyk za ok 150 zł, po kilku dniach założyła dyskusję, że pompka kremu nie działa (krem nie wychodzi). Takie rzeczy się zdarzają, poprosiliśmy o odesłanie bo jeszcze miała możliwość w SMART.

Produkt do nas przyszedł i z ciekawości nacisnęłam 2 razy pompkę - krem zaczął normalnie płynąć. 

To jest dość normalne, że przy kosmetykach ze standardową pompką trzeba ją kilka/kilkanaście razy nacisnąć bo rurka z pompki jest fabrycznie nowa/pusta i produkt musi przez nią przepłynąć).

I teraz tak - z jednej strony reklamacja jest niezasadna i można ją odrzucić, produkt odłożyć na półkę, jak klientka opłaci wysyłkę to jej nadać z powrotem.

Ale jednak to się może skończyć dziką awanturą.

 

Z drugiej dla świętego spokoju możnaby to zaakceptować, ale nie da się iść na rękę każdemu klientowi, który nie pomyśli przed złożeniem reklamacji, tym bardziej, że jest to drogi produkt.

 

Co Wy byście zrobili?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@elwika3 odesłałbym na swój koszt jako naprawiony , w końcu klientka poszła Ci na rękę i podesłała w ramach smart .

oznacz moderatorów

elwika3
#7 Wielbiciel

to jest jakieś rozwiązanie, ale z drugiej strony klientka "straciła" z 3 pompki produktu, który przestaje być nowy i pełnowartościowy. Zastanawiam się czy klienci zwracają na takie rzeczy uwagę bo jednak kosmetyk musi być "higieniczny"

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@elwika3 czego oczekujesz w tej sytuacji

towar sprawny - odsyłasz

możesz jeszcze liczyć, że allegro wypłaci kupującej kasę z allegro protect, bez obciążania tym Ciebie - bo serwis lubi rozdawać swoje pieniądze w podobnych sytuacjach

oznacz moderatorów