Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
Klientka odesłała używany produkt, który zgodnie ze względów higienicznych odmówiliśmy przyjąć ( tu uprzedzam, odpowiednie klauzule są zamieszczone na naszym koncie). Klientka założyła dyskusję, w której allegro podtrzymało naszą decyzję jako zasadną. Jak w takim razie wygląda kwestia odsyłki produktu do klientki. Kto ponosi koszt transportu jeżeli w takim przypadku zwrot był niezasadny?
Druga kwestia to klientka w ramach "zemsty" lub próby wymuszenia przyjęcia mimo wszystko zwrotu wystawiła nam negatywną ocenę. Czy w takim przypadku allegro może usunąć taką opinię?
@MOMAZU ocena bez treści czyli szans na usuniecie nie ma . Wezwij klientkę do odebrania rzeczy , wyznacz termin oraz poinformuj ,że po jego przekroczeniu produkt zostanie oddany do utylizacji , a jej koszt będzie stanowił Twoje roszczenie w stosunku do niej .