anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

niezasadny zwrot klienta a koszt odsyłki towaru

MOMAZU
#10 Popularyzator#

Dzień Dobry,

Klientka odesłała używany produkt, który zgodnie ze względów higienicznych odmówiliśmy przyjąć ( tu uprzedzam, odpowiednie klauzule są zamieszczone na naszym koncie). Klientka założyła dyskusję, w której allegro podtrzymało naszą decyzję jako zasadną. Jak w takim razie wygląda kwestia odsyłki produktu do klientki. Kto ponosi koszt transportu jeżeli w takim przypadku zwrot był niezasadny?

Druga kwestia to klientka w ramach "zemsty" lub próby wymuszenia przyjęcia mimo wszystko zwrotu  wystawiła nam negatywną ocenę. Czy w takim przypadku allegro może usunąć taką opinię? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

mdrogeria
#21 Demiurg#

@MOMAZU ocena bez treści czyli szans na usuniecie nie ma . Wezwij klientkę do odebrania rzeczy , wyznacz termin oraz poinformuj ,że po jego przekroczeniu produkt zostanie oddany do utylizacji , a jej koszt będzie stanowił Twoje roszczenie w stosunku do niej .

oznacz moderatorów