Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co robicie w sytuacji gdy klient kupuje w ofercie produkt w rozmiarze A gdzie jest określona cena, czas realizacji a dodaje wiadomość "rozmiar B"? Tylko że rozmiar B to inna cena i inny czas realizacji.
Napisałem wiadomość do kupującego ale z odczytywaniem tych wiadomości bywa różnie a "na gębę", przez telefon to nie ma załatwiania ;).
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czy w takiej sytuacji nie powinien mieć sprzedający możliwości anulowania zamówienia skoro kupujący zamawia nie to czego oczekuje?
Wysyłasz do klienta wiadomość przez allegro opisujesz sprawę żeby mieć podkładkę w systemie potem czekasz na odzew albo dzwonisz i wyjaśniasz
Jak na razie mam "podkładkę" w postaci wysłanej wiadomości.
Zareaguj telefonicznie zanim minie ci czas na nadanie paczki bo ci potem po jakości sprzedży polecą punkty za opóźnienie wysyłki
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Znowu to samo. Analogiczna sytuacja - kupujący dokonuje zakupu w ofercie a w "uwagach do zakupu" pisze, że chce inny produkt w wyższej cenie i z innym terminem realizacji.
Powinna być możliwość anulowania takich zamówień "z automatu". Chyba trzeba wyłączyć w cholerę te "uwagi do zakupu“.
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Znowu to samo. Analogiczna sytuacja - kupujący dokonuje zakupu w ofercie a w "uwagach do zakupu" pisze, że chce inny produkt w wyższej cenie i z innym terminem realizacji.
Powinna być możliwość anulowania takich zamówień "z automatu". Chyba trzeba wyłączyć w cholerę te "uwagi do zakupu“.
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Znowu to samo. Analogiczna sytuacja - kupujący dokonuje zakupu w ofercie a w "uwagach do zakupu" pisze, że chce inny produkt w wyższej cenie i z innym terminem realizacji.
Powinna być możliwość anulowania takich zamówień "z automatu". Chyba trzeba wyłączyć w te "uwagi do zakupu“.
Znowu to samo. Analogiczna sytuacja - kupujący dokonuje zakupu w ofercie a w "uwagach do zakupu" pisze, że chce inny produkt w wyższej cenie i z innym terminem realizacji. Powinna być możliwość anulowania takich zamówień "z automatu". Chyba trzeba wyłączyć w cholerę te "uwagi do zakupu“.
Znowu to samo. Analogiczna sytuacja - kupujący dokonuje zakupu w ofercie a w "uwagach do zakupu" pisze, że chce inny produkt w wyższej cenie i z innym terminem realizacji. Powinna być możliwość anulowania takich zamówień "z automatu". Chyba trzeba wyłączyć te "uwagi do zakupu“.
dopisz w tresci aukcji / oferty ze dotyczy ona tylko tego konkretnego przedmiotu i nie ma mozliwosci zmiany poprzez wpis w uwagach do zakupu. potem wysylaj co zamowili a jak walnie negatywa to jeb sadem w pysk naucza sie czytac
@atechnik_sklep - wysyła się klientowi zakupiony przez niego przedmiot a nie to co wpisał sobie w wiadomości do sprzedającego - zakup na allegro to nie koncert życzeń. (w zasadzie możesz sobie wyłączyć możliwość dodania takiej wiadomości).
Jest to jakieś rozwiązanie - wysyłka dokładnie tego towaru, który został zakupiony przez klienta.
Tak na marginesie, jak pojawia się "supercena" (niestety tu miało to miejsce) to wzrastają szanse na dziwnego klienta ;).
@atechnik_sklep dziwni klienci to są wtedy gdy ten drugi rozmiar mu nie pasuje i zakłada dyskusję i żąda wymiany na Twój koszt bo wysłałeś niewłaściwy przedmiot.
Mamy podobne akcje, ale nie tracimy na nie czasu.
Leci info do klienta, że zakupił produkt w rozmiarze X, który ma obecnie obniżoną cenę i jeżeli potrzebuje rozmiaru Y to powinien dokonać zakupu w ofercie z takim właśnie rozmiarem i aby umożliwić mu zakup odpowiedniego rozmiaru anulowaliśmy ten błędny i zwróciliśmy środki poprzez system płatności allegro.
Koniec tematu. Na cwaniactwo nie warto poświęcać czasu. Allegro swoimi pomysłami i tak dba o to aby absorbować nasz bezcenny czas.
Gdzie jest opcja "anulowania" zamówienia?
@atechnik_sklep Źle napisałem. Wybieramy opcję "zwróć wpłatę" i zaraz po tym "zwrot prowizji". Po tym zmieniamy ręcznie status zamówienia na "anulowane".
Powód zwrotu "zwrot" czy "brak towaru"?
Pomyłka klienta. Wybór niewłaściwego rozmiaru.
Miałem na myśli to co na obrazku - jaki powód?
Zwrot.