anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup niewłaściwego rozmiaru przez klienta a realizacja zamówienia

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Co robicie w sytuacji gdy klient kupuje w ofercie produkt w rozmiarze A gdzie jest określona cena, czas realizacji a dodaje wiadomość "rozmiar B"? Tylko że rozmiar B to inna cena i inny czas realizacji. 


Napisałem wiadomość do kupującego ale z odczytywaniem tych wiadomości bywa różnie a "na gębę", przez telefon to nie ma załatwiania ;).

@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  
Czy w takiej sytuacji nie powinien mieć sprzedający możliwości anulowania zamówienia skoro kupujący zamawia nie to czego oczekuje?

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

az1rael
#21 Demiurg#

Wysyłasz do klienta wiadomość przez allegro opisujesz sprawę żeby mieć podkładkę w systemie potem czekasz na odzew albo dzwonisz i wyjaśniasz 

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

 Jak na razie mam "podkładkę" w postaci wysłanej wiadomości.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Zareaguj telefonicznie zanim minie ci czas na nadanie paczki bo ci potem po jakości sprzedży polecą punkty za opóźnienie wysyłki 

 

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  
Znowu to samo. Analogiczna sytuacja - kupujący dokonuje zakupu w ofercie a w "uwagach do zakupu" pisze, że chce inny produkt w wyższej cenie i z innym terminem realizacji.

Powinna być możliwość anulowania takich zamówień "z automatu". Chyba trzeba wyłączyć w cholerę te "uwagi do zakupu“.

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  


Znowu to samo. Analogiczna sytuacja - kupujący dokonuje zakupu w ofercie a w "uwagach do zakupu" pisze, że chce inny produkt w wyższej cenie i z innym terminem realizacji.

Powinna być możliwość anulowania takich zamówień "z automatu". Chyba trzeba wyłączyć w cholerę te "uwagi do zakupu“.

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  


Znowu to samo. Analogiczna sytuacja - kupujący dokonuje zakupu w ofercie a w "uwagach do zakupu" pisze, że chce inny produkt w wyższej cenie i z innym terminem realizacji.

Powinna być możliwość anulowania takich zamówień "z automatu". Chyba trzeba wyłączyć w te "uwagi do zakupu“.

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

 


Znowu to samo. Analogiczna sytuacja - kupujący dokonuje zakupu w ofercie a w "uwagach do zakupu" pisze, że chce inny produkt w wyższej cenie i z innym terminem realizacji. Powinna być możliwość anulowania takich zamówień "z automatu". Chyba trzeba wyłączyć w cholerę te "uwagi do zakupu“.

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Znowu to samo. Analogiczna sytuacja - kupujący dokonuje zakupu w ofercie a w "uwagach do zakupu" pisze, że chce inny produkt w wyższej cenie i z innym terminem realizacji. Powinna być możliwość anulowania takich zamówień "z automatu". Chyba trzeba wyłączyć te "uwagi do zakupu“.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

dopisz w tresci aukcji / oferty ze dotyczy ona tylko tego konkretnego przedmiotu i nie ma mozliwosci zmiany poprzez wpis w uwagach do zakupu. potem wysylaj co zamowili a jak walnie negatywa to jeb sadem w pysk naucza sie czytac 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@atechnik_sklep - wysyła się klientowi zakupiony przez niego przedmiot a nie to co wpisał sobie w wiadomości do sprzedającego - zakup na allegro to nie koncert życzeń. (w zasadzie możesz sobie wyłączyć możliwość dodania takiej wiadomości). 

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Jest to jakieś rozwiązanie - wysyłka dokładnie tego towaru, który został zakupiony przez klienta.

Tak na marginesie, jak pojawia się "supercena" (niestety tu miało to miejsce) to wzrastają szanse na dziwnego klienta ;).

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@atechnik_sklep dziwni klienci to są wtedy gdy ten drugi rozmiar mu nie pasuje i zakłada dyskusję i żąda wymiany na Twój koszt bo wysłałeś niewłaściwy przedmiot. 

oznacz moderatorów

Puzonix
#12 Orędownik#

Mamy podobne akcje, ale nie tracimy na nie czasu.

Leci info do klienta, że zakupił produkt w rozmiarze X, który ma obecnie obniżoną cenę i jeżeli potrzebuje rozmiaru Y to powinien dokonać zakupu w ofercie z takim właśnie rozmiarem i aby umożliwić mu zakup odpowiedniego rozmiaru anulowaliśmy ten błędny i zwróciliśmy środki poprzez system płatności allegro.

Koniec tematu. Na cwaniactwo nie warto poświęcać czasu. Allegro swoimi pomysłami i tak dba o to aby absorbować nasz bezcenny czas.

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Gdzie jest opcja "anulowania" zamówienia?

oznacz moderatorów

Puzonix
#12 Orędownik#

@atechnik_sklep Źle napisałem. Wybieramy opcję "zwróć wpłatę" i zaraz po tym "zwrot prowizji". Po tym zmieniamy ręcznie status zamówienia na "anulowane".

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Powód zwrotu "zwrot" czy "brak towaru"?

oznacz moderatorów

Puzonix
#12 Orędownik#

Pomyłka klienta. Wybór niewłaściwego rozmiaru.

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Miałem na myśli to co na obrazku - jaki powód?

atechnik_sklep_0-1680160639530.png

 

oznacz moderatorów

Puzonix
#12 Orędownik#

Zwrot.

oznacz moderatorów