Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Dnia 0.8.08.2022r. wysłaliśmy paczkę o numerze listu przewozowego 1000483539408U , okazało się iż przesyłka zaginęła , po kilkunastu korespondencjach i rozmowach telefonicznych z DPD które naprawdę przypominały rozmowy z dziećmi z przedszkola, raz się przesyłka znalazła wysłali jej zdjęcia , później cisza przez 2 dni , po ponownych kontaktach z naszej strony przesłał inny konsultant , zdjęcia innego produktu z zapytaniem czy jest to ta paczka, po kolejnych naszych próbach i prośbach paczka po 10 dniach roboczych dotarła do klienta który w końcu odmówił jej przyjęcia , już nie piszę ile nerwów mnie kosztowało pisanie raz z konsultantami z DPD którzy nic nie wiedzą, rozmowy z allegro i z klientem który nie wierzył że takie cuda mogą się dziać z paczką , żeby było zabawniej otrzymaliśmy od DPD zwrot innego produktu niż wysłaliśmy , kurier zostawił jakąś zapakowaną w kilka pudełek skrzynkę na kable, której nie mamy w sprzedaży, dodatkowo zostałem obciążony zwrotem przesyłki od allegro, ogólnie nie Polecam DPD zastanawiamy się nad wyłączeniem smarta DPD z listy wysyłek, mam nadzieję że moja historia trafi do kogoś z Centrali , oczywiście jestem w stanie udostępnić korespondencję osobie upoważnionej.
@mediagaz Cześć. Bardzo mi przykro, to musiało być bardzo frustrujące. Czy zgłosiłeś sytuację z innym produktem w paczce ponownie do DPD?
Ponieważ nie mam umowy z DPD tylko wysyłam za pośrednictwem allegro zgłosiłem do konsultanta z allegro, mogła byś tą sprawę przekazać jakiemuś opiekunowi DPD bo to jest jakaś masakra
@mediagaz Jeśli zgłosiłeś reklamację przez doradcę Allegro, to sprawa zostanie przez nas zarejestrowana i sprawdzona. 🙂