anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Notoryczne odejmowane punkty

MAMY ROZWIĄZANIE!
komisbialystok2
#8 Zapaleniec

Dzień dobry,

Zwracam uwagę na problem z naliczaniem punktów ujemnych na moim koncie sprzedawcy.

  1. Pomimo że odpowiadam na wiadomości klientów w terminie, system odejmuje mi punkty za rzekome opóźnienia w odpowiedzi.

  2. System nalicza również punkty ujemne za przesyłki wysłane poza standardowy termin, mimo że klient wyraził zgodę na późniejszą wysyłkę. Problem ten pojawia się szczególnie, gdy klient prosi o zmianę terminu realizacji – system patrzy tylko na ustawiony standardowy termin, a nie na indywidualne ustalenia.

Taki sposób naliczania punktów utrudnia prowadzenie sprzedaży, szczególnie przy niskiej liczbie transakcji, ponieważ każda niesłuszna strata punktów mocno wpływa na ocenę konta.

Proszę o:

  • weryfikację naliczonych punktów i przywrócenie ich w przypadku błędnego naliczenia,

  • wyjaśnienie, w jaki sposób system uwzględnia indywidualne ustalenia ze sprzedawcą w przypadku zmiany terminu wysyłki.

Dziękuję za pomoc i czekam na odpowiedź.

Z poważaniem

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@komisbialystok2 Takie wysyłki gdzie klient prosi o wysyłkę w późniejszym terminie musisz samemu zgłosić do allegro z potwierdzeniem tej prośby i wtedy wykluczą taką przesyłkę ze statystyk.

oznacz moderatorów
komisbialystok2
#8 Zapaleniec

a niby jak mam to zrobić powinno być z automatu, skoro jest opcja wysyłka wstrzymana to znaczy ze tutaj bot nie powinien odliczać punkty a co jęsli takich klientów trafi się tuzin to co? pojedynczo mam zgłaszać....nonsens

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@komisbialystok2 opcja WSTRZYMANA,  jest tyko dla Ciebie, a wykluczanie ze statystyk wygląda tak:

KOGIEL_T_0-1763652228577.png

 

oznacz moderatorów
komisbialystok2
#8 Zapaleniec

a konkretnie gdzie jeśli można wiedzieć na przyszłość...bo scren nic nie mówi

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@komisbialystok2  tutaj, na forum

oznacz moderatorów
komisbialystok2
#8 Zapaleniec

czegoś tu nie rozumiem, to ja mam prosić państwo o wykluczenie przesyłki ze statyk gdzie wszystko jest z automatyzowane???. Nie mam czasu wchodzić na forum aby jeszcze prosić i szukać. Jeśli już tak to wygląda to powinna być opcja w panelu klienta i do tego specjalna rubryka a nie szukać teraz...

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@komisbialystok2  muszę Cię zasmucić, ale boty z Allegro dopiero raczkują, jeszcze wielu rzeczy nie potrafią ogarnąć i niestety w wielu sprawach trzeba nadal prosić prawdziwych ludzi o pomoc

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@komisbialystok2  algorytm nie czyta Twoich ustaleń z kupującym, w tym przypadku musisz poprosić człowieka o wykluczenie przesyłki ze statystyk, natomiast jeśli chodzi o terminy odpowiedzi, to nie wiem o co chodzi, pewnie coś przeoczyłeś 

oznacz moderatorów
komisbialystok2
#8 Zapaleniec

A co niby można przeoczyć? Odpowiadam klientom na każdą wiadomość, a mimo to system ciągle odlicza mi punkty, pokazując wynik „średnio” czy coś podobnego. Gdy próbuję sprawdzić, o jaką rzekomą nieodpowiedzianą wiadomość chodzi, w szczegółach nie ma żadnej konkretnej informacji. Walczę z tym problemem od bardzo dawna. Zaczynam się zastanawiać, czy nie chodzi o to, żebym wykupił abonament z automatycznym botem odpowiedzi, bo inaczej statystyki nigdy nie będą poprawne. Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji, bo tak dalej naprawdę nie da się pracować.

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@komisbialystok2  tak jak wspomniałem wyżej, nie wiem o co chodzi z tymi odpowiedziami, być może na twoim koncie jest jakiś błąd, u mnie ta miara zawsze była zgodna z rzeczywistością

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@komisbialystok2 

Podpisuję się pod tym, co zostało już napisane wyżej.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów