Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mamy notoryczny problem z API i to nie u jednego przewoźnika... Problem był już zgłaszany wielokrotnie, a z państwa strony 0 kontaktu, było również zgłoszenie z prośbą o rozmowę telefoniczną, również 0 kontaktu z państwa strony. Były przesyłane 4 albo 5 formularzy zgłoszeniowych z załącznikami i prośbą o pomoc w tej sprawie, nie mamy odpowiedzi na te zgłoszenia....
@marketworld Cześć. 🙂 Czy mogę Cię prosić o podanie chociaż jednego numeru korespondencji, w której opisałeś problem z API? Jeśli nie, to napisz proszę w czym problem tutaj w wątku. Postaram się pomóc.
@marketworld Jest to błąd API przewoźnika (Access forbidden for this token). Skontaktuj się w tej sprawie z InPost, ponieważ błędy wynikają z nieprawidłowości na Twojej umowie własnej z przewoźnikiem. 🙂
A co jeśli nie mamy umowy z przewoźnikiem?
@marketworld Jeśli chcesz nadawać paczki metodami:
za pomocą narzędzia Wysyłam z Allegro, to musisz mieć umowę z Przewoźnikiem InPost.
Jeśli nie dodasz umowy, to etykiety możesz generować przy pomocy Managera Paczek InPost.
Ale problem nie tyczy się tylko InPost co widać na załączonych zdjęciach... Problem jest również z Pocztex, co również widać na zdjęciach powyżej...
@marketworld Wysłałeś wyłącznie zrzuty ekranu z próby zamówienia paczek InPost.
Bez podpisywania umowy z przewoźnikiem nadasz przesyłki dla metod:
Allegro One (Punkt, Box)*, obsługiwane przez UPS:
Allegro One (Punkt, Box, Kurier)*, obsługiwane przez Allegro One Kurier w wybranych miastach:
UPS:
DPD:
@marketworld To jest zrzut ekranu z 15 grudnia. Wtedy API Poczty Polskiej zwracało błędy, ale nie powinny się już one powtarzać.
Jeśli podczas nadawania paczek Poczty Polskiej taki problem się pojawi, to odczekaj chwilę i spróbuj nadać paczki ponownie.