Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo,
Wczoraj otrzymałem mailing od INPOST że od 07.10.2022 z etykiety listu przewozowego znika pole KOD REFERENCYJNY, czyli miejsce gdzie jest umieszczony login klienta Allegro a numer tel. pozostanie tylko z ostatnimi czterema cyframi.
W mojej ocenie to niedopuszczalne, aby usuwać tak istotną dla pakowaczy informację jak login kupującego, ponieważ nie będzie jak przypasować etykiety do wydrukowanego zamówienia.
Nasz sklep jest zorganizowany tak, że rano drukuje się wszystkie zamówienia i etykiety listów przewozowych a następnie przypasowuje się je do siebie. Jest to najbardziej efektywny sposób. Sądzę, że wiele innych sklepów też tak robi, szczególnie gdy ma się +100-200 zamówień. To już nie te czasy, że drukowało się po jednym zamówieniu
@InPostdlaczego nie było to konsultowane ze sprzedawcami Allegro ?
Na ten moment brak loginu uniemożliwia kompletację zamówień !
Dodatkowo w takiej wersji etykieta z czterema ostatnimi cyframi nr. tel klienta będzie nie do odnalezienia w zamówieniach bo często trzeba wpisać cały numer tel.
Liczę na wsparcie w temacie innych sprzedawców oraz wprowadzenie zmiany przez INPOST.
pole KOD REFERENCYJNY, czyli miejsce na login klienta Allegro musi pozostać
Ja tylko dopytam. Czy ta zmiana dotyczy etykiet Allegro InPost?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ wiecie coś o tym?
Popieram to co piszesz bo sam w taki sam sposób dopasowuje etykiety do zamówień patrząc na login odbiorcy . To duze utrudnienie dla sprzedawców .
Też ciężko mi to sobie wyobrazić. Od lat pakujemy systemem podanym przez przedmówców, bywa że mamy i po 400 paczek. Również proszę allegro o sugestie, co z tym fantem zrobić. Nie mam zamiaru drukować po etykietce i pakowaniu po kolei każdej paczki w ten sposób. Z tego co wiem, u konkurencji spod znaku SH, też były etykiety bez podstawowych danych i to był główny powód dlaczego tam już nie jesteśmy. 10 paczek, to było jak 30 paczek z "normalnymi" etykietami.
Dziękujemy za kolejne super "udogodnienie", rozumiem, że klienci sobie nie życzą umieszczania swoich wymyślnych nicków na paczkach, bo przecież od razu wiadomo kim jest "chudy69" i "negatywowicz" (przykłady wymyślone) 🙂 Ale nawet jeśli RODO Wam tego zakazuje, albo sami klienci, można przecież każdemu nadać jakiś wewnętrzny numer/nick allegro, jak np. Client:0000001 lub XYZ9999 i to najpewniej wystarczyłoby aby rozwiązać nasze problemy i wątpliwości. Ale z góry można założyć, że nie będzie to możliwe.
Chyba że nowe etykiety to "zachęta" do wejścia w allegro fullfilment, czy jak to się ta Wasza usługa nazywa. Czyli zniechęcić wszystkich do samodzielnego pakowania i wysyłki, zgarnąć kolejne miliony monet za fullfilment, sprzedawcę ograniczyć do roli odbieracza telefonów i wszystko się zgadza 🙂 Myślę, że kolejnym, innowacyjnym i wizjonerskim pomysłem, będzie pobieranie opłat, za każdorazowe odsłonięcie telefonu do sprzedawcy.
@serwis-texas tak wszystkich
@insekt2 Niestety to może wynikać stąd, że we wszystkich fullfilmentach pakowanie wygląda tak, że pakowacz ma komputer i samodzielnie pakuje i drukuje etykietę. Dlatego stwierdzili, że login na etykiecie nie jest potrzebny bo oni na niego nie patrzą. Pomimo, że ten sposób jest znaczenie wolniejszy od "hurtowego" druku etykiet i zamówień z którego my tutaj korzystamy. Już nie wspominam, co w sytuacji gdy coś się pomiesza i chciałoby się odnaleźć paczkę konkretnego klienta.
Ciekawe jakby usunąć kod paczkomatu z etykiety przecież kurier też sobie może sprawdzić na tablecie gdzie idzie dana paczka ? Myślę, że po 1 dniu przywróciliby starą wersję, jakby musiał przeskanować całe auto, żeby znaleźć tą jedną paczkę.
Loginy klientów są ważne na etykiecie bo są bardziej niepowtarzalne niż nazwiska czy podobne do siebie ciągi cyfr.
Będzie po prostu więcej pomyłek i Dyskusji bo ktoś dostał zam. np ******1 001 zamiast ******1 010. Po loginie po prostu trudniej się pomylić.
@jareks1111 @serwis-texas @mwmonety @insekt2
Szanowni Klienci,
Dla mnie nie ma problemu , identyfikuję na podstawie kodu paczkomatu i wlaśnie 4 ostatnich cyfr telefonu ... jeszcze się nie pomyliłem .
Trzymamy zatem za słowo, ponieważ na przesłanym w mailingu wzorze nowej etykiety pole Uwagi Nadawcy jest puste a login był w polu Kod referencyjny.