Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam.
Proszę allegro o wyjasnienie, bo zupełnie już nie rozumiem!!!
Będziemy jako Sprzedawcy rozliczani w tej mierze m.in. z " braku zwrotów od kupujących"?????
Cytat z wprowadzanej zmiany:
"pierwszy kwartał 2022
Ta miara to średni czas, w którym Twoi klienci dostaną zwrot pieniędzy za zwrócony produkt. Będziemy brać pod uwagę zwroty z ostatnich 30 dni. Uwzględnimy wyłącznie te ze statusem, który potwierdza, że przesyłka zwrotna została przez Ciebie odebrana.
W tej mierze będziemy przyznawać punkty za:
Jako zapowiedź zmiany, w panelu Jakość mojej sprzedaży zamiast danych punktowych zobaczysz dopisek Zapowiadamy.
Dowiedz się więcej o zmianach w miarach w panelu Jakość mojej sprzedaży"
Konkretnie chodzi o zwrot środków po otrzymaniu zwrotu od klienta 😁
Tak , jeśli nie masz zwrotów punktów z natury nie będzie , ale jeśli będą punktowany będzie szybki zwrot środków .
@-GOSI- jeśli nie będzie zwrotów to otrzymasz punkty w zależności od ogólnej liczby zamówień z ostatnich 30 dni, a jeśli kupujący zwrócą przedmioty w Twoich ofertach to również będziesz mógł otrzymać punkty jeśli wpłatę zwrócisz przez Allegro Finanse - ilość punktów zależy od tego po ilu dniach od otrzymania przesyłki zwrotnej zwrócisz wpłatę.
Czyli to, że kupujący dokonają zwrotów w Twoich ofertach nie pozbawia Cię możliwości zdobycia punktów w tej mierze.