Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
25 lutego ukazała się duża aktualizacja dla aplikacji Sprzedaż.
Początkowo pobrałem aktualizację (Iphone), ale nie otrzymywałem powiadomień o nowych zamówieniach.
Odinstalowałem więc aplikację całkowicie i na nowo pobrałem a AppStrore.
Niestety nadal nie mam powiadomień o tym, że sprzedałem przedmiot. Mimo, że w ustawieniach powiadomień w telefonie mam wszystko włączone.
Ktoś wie o co chodzi?
@Dalamarr Konsultuję Twoje zgłoszenie. Kiedy otrzymam odpowiedź, odezwę się ponownie.
czy jest szansa przywrócić poprzednią wersję aplikacji sprzedaż ta to jakieś zaprzeczenie
brak powiadomienia sprzedaży na iphone
gdzie szybki podgląd sprzedanego produktu
gdzie szybki podgląd czy produkt opłacony czy nie
gdzie szybki podgląd wysłane produkty
przecież to takie ważne i przydatne informacje które można było sprawdzić w bardzo szybki sposób w starej wersji a teraz to jakaś porażka
U mnie również zero powiadomień, mimo że przed chwilą (dzisiaj) wyszła już pierwsza aktualizacja "nowej" apki.
Usunąłem nawet aplikację całkowicie i pobrałem na nowo. Oczywiście wszystkie ustawienia powiadomień w ustawieniach iOS mam włączone. Mimo to powiadomienia nie wyskakują.
Iphone.
@DekoracjePremium Nie, nie planujemy powrotu do poprzedniej wersji aplikacji.
dziękuję za informację a jest chociaż szansa na poprawienie tych mankamentów wymienionych (wyżej) , były one bardzo funkcjonalne i intuicyjne , tak samo nadal nie ma powiadomień o sprzedaży przynajmniej na iphone
@DekoracjePremium Zgłosiłam tę sprawę do zespołu odpowiedzialnego za aplikację. Niestety nie mogę zapewnić, że zmiany zostaną wprowadzone w najbliższym czasie.
Standard lepiej utrudniać niż pomagać .
U mnie to samo, od 3-4 tygodni powiadomienia zniknęły. Po aktualizacji i pobraniu nowej aplikacji 24/02 nadal brak powiadomień. Czy wiadomo już może czy uda się przywrócić powiadomienia ?
Ciekawe jak jest teraz w przypadku pytań w dyskusji gdzie wymagana jest szybka odpowiedź ? Jeśli pytania też nie docierają to i nikt nie odpowiada a jak nie odpowiada to mogą zablokować nawet konto ,i co wtedy?
@Dalamarr Dlaczego nie składacie normalnych reklamacji jeśli coś nie działa lub działa nieprawidłowo? Przecież to chyba część formy usługi za którą płacicie.
Złożyłem.
Czy komuś udało się rozwiązać problem na iOs?
Support twierdzi, że wszystko jest w porządku. LOL.
@Dalamarr Czyli sprawa załatwiona, tylko niektórzy coś sobie uroili a wszystko działa ? 😄
A to była odpowiedź na reklamacje? Czy luźna rozmowa w mejlach?
Śmiech na sali, właśnie otrzymałem oficjalną odpowiedź, cytuję:
"Nowa odsłona aplikacji sprzedażowej nie posiada funkcjonalności powiadomień i aktualnie takie nie są wysyłane. Nie jest to błąd, jednak analizujemy tę sprawą. Przekażę oczywiście sugestię pojawienia się takich powiadomień."
Ciekawe, że na Androida działają...
To kolejne "genialne" ułatwienie ze strony allegro.
@Dalamarr Jeśli czegoś nie ma, takiej usługi, to nie możesz jej reklamować ani żadnej rzeczy wynikającej z jej braku 😂 😉