anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nowe dyskusje i reklamacje etykieta zwrotna

remaldystrybucja
#8 Zapaleniec

Jak rozwiązać problem. Klient zgłasza reklamację: towar uszkodzony po otwarciu przesyłki. Jeżeli chce odebrać ten towar mam mu wysłać etykietę.

Pytanie nr. 1

Mam teraz podpisać umowę z każdym przewoźnikiem abym mógł nadawać przesyłki reklamacyjne? Co jak on wybrał allegro delivery zielony automat?  Jaką mam wybrać metodę zwrotu?

Pytanie nr. 2

Co jak klient nie posiada drukarki i nie ma możliwości wydrukowania etykiety?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@remaldystrybucja  jeśli może "za darmo" odesłać przez zielony automat, to nie musi nic drukować, a jeśli nie, to Ty wybierasz kuriera jakiego do niego wyślesz i nie musisz mieć umowy ze wszystkimi kurierami 

oznacz moderatorów