Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szybka wysyłka - 160 pkt
Wysyłka w terminie - 40 pkt
Czy tu się ktoś pomylił? Nie miało być odwrotnie?
Przecież to jest niesprawiedliwe dla sprzedających, którzy nie mają podpisanych umów z firmami kurierskimi.
Brak odbioru paczek zamawianych na Allegro przez firmy kurierskie to codzienność. Jedna firma odbiera paczki po kilku dniach, a nie w zamówionych terminie. Na infolinii zawsze to samo "Przepraszamy za brak odbioru paczki, czy ponowić zlecenie w dniu jutrzejszym?". Do Allegro co chwile są robione zgłoszenia ze skargami na tą firmę. Drugiej firmie udaje się czasami odebrać paczki w ten sam dzień ale często jest telefon od kuriera "Czy mogę podjechać jutro po paczki? Byłem już w tym rejonie o 10:00-11:00...". Trzecia firma kurierska nie ma w ogóle możliwości zamówienia podjazdu w ten sam dzień, tylko na następny dzień roboczy i jak np. klient zrobi zakup o 21:00 to trzeba szybko z paczką jechać do "Żabki" nadać przesyłkę, bo do 12:00 odbierają z Parcel Point.
160 pkt na 500 pkt za szybką wysyłkę? Nowe miary są nieobiektywne i niesprawiedliwe.
@cafe-espresso dziękuję za Twoją opinię, przykro mi, że negatywnie oceniasz nowe miary. Jedyne co mogę podpowiedzieć to albo poszukać firm kurierskich, które działają zgodnie z Twoimi oczekiwaniami, albo jeśli problemy wynikają z problemów przewoźnika to zgłaszać takie zamówienia nam.
Jak można pozytywnie ocenić nowe miary skoro za PODSTAWOWĄ funkcje jaką jest wysyłka w terminie przyznawane jest 40 pkt, a za DODATKOWĄ (coś ponad standard) jest 160 pkt?
Po to wybieram serwis Allegro żeby nie szukać firm kurierskich, nie podpisywać z nimi umów, być niezależnym sprzedawcą i wybrać dostępnych kurierów jakich proponuje Allegro.
Nowe miary są zrobione pod sprzedawców, którzy mają podpisane umowy z firmami kurierskimi do których kierowcy rutynowo, niemal automatycznie przyjeżdżają odbierać codziennie paczki.
Zarząd Allegro zrobił nowe, niesprawiedliwe miary dla wszystkich sprzedających.