Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeśli masz na myśli zakup konsumencki to decyzję reklamacyjną powinieneś dostać od sprzedawcy w formie jasnej deklaracji w wiadomości np przez panel allegro lub dyskusję
Nie chodzi o zakup konsumencki tylko usunięcie aukcji i blokada konta. Wymieniam korespondencję ale nic z tego nie wynika. Mam tylko numer sprawy. Jak to mogę sprawdzić ?.
Wymieniasz korespondencje z dzialem bezpieki allegro?
Jak mi podasz drogę - link do konwersacji na pewno skorzystam. Teraz jest to tak zakamufkowane, że nawet znany detektyw tego nie rozszyfruje. To sa takie allegrowe mury Jerycha. Oni cenią swój czas.
@janusz150254 jeżeli masz na myśli reklamację o numerze 38833795, to na jej rozpatrzenie mamy 14 dni, a decyzję otrzymasz w wiadomości e-mail, więc poczekaj proszę na odpowiedź.
Czekam. Tylko co zrobić i jak nakłonić kupujących do wystawienia pozytywnych komentarzy. Wysłałem ponad 50 próśb i nic !. W tej materii, kupujący mają to w czterech literach. A dla Allegro ważniejsza jest statystyka a nie interes stron. W sprzedaży każdy ma jakiś interes. Tylko portal tegonie chce zauważyć !.
Jeszcze odnośnie numeru sprawy. Numer jest ale nie mogę się nic o niej dowiedzieć i gdzie ?. Tak to rozumiem.
@herbRogala dowiesz się gdy reklamacja zostanie rozpatrzona, otrzymasz wówczas e-mail.
Aż zapytam - z czego wynika termin 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji a nie 14 dni kalendarzowych?
Nigdzie nie pisałem o 14 dniach roboczych !. Dosłowne przeniesienie informacji :"Zgłoszenie rozpatrzymy w ciągu:
Ale mi chodziło o to, że moderatorka w swojej odpowiedzi tutaj napisała, że mają 14 dni roboczych dlatego zapytałem z czego to wynika.
@la_nika cytuje:
jeżeli masz na myśli reklamację o numerze 38833795, to na jej rozpatrzenie mamy 14 dni roboczych
stad moje pytanie z czego to wynika?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ A co jeśli ten termin przekroczycie? Normalnie zgodnie z prawem taka reklamacja zostaje automatycznie wówczas uznana za rozpatrzoną pozytywnie na korzyść zgłaszającego, a jak jest w waszym wypadku?
Ten jedyny i wszechmocny zawsze może powiedzieć, że sprawa jest tak skomplikowana, że przedłuża termin rozpatrzenia do 30 dni!. I co mi zrobisz ?.
Hmyy???? A co ja takiego zgłaszałem 20-12-2023 r.? Czy ja coś przegapiłem?!
Pytam w tym wątku czysto teoretycznie, co jak wy przekroczycie termin deklarowany 14 dni? Proszę merytoryczną odpowiedź.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ brak odpowiedzi więc rozumiem, że zadałem niewygodne pytanie. Odczekałem zatem cierpliwie te 2 tygodnie licząc od 20 grudnia - nadal nie dostałem odpowiedzi, a termin już został przekroczony z tego co piszecie.
Co w takim razie gdy wy jako Allegro przekroczycie termin 14 dni na rozpatrzenie reklamacji?
@FishBeat Jeśli pytasz o konkretną sytuację, to poproszę o numer zgłoszenia, wtedy będziemy interweniować.
Nie mam numeru zgłoszenia - to wy mi tutaj odpisaliście, cytuję: "na razie go nie przekroczyliśmy, bo Twoja reklamacja wpłynęła 20.12.2023 r., więc na ten moment proszę Cię jeszcze o cierpliwość. " - więc chyba doskonale znacie numer zgłoszenia skoro odpisujecie w ten sposób zamiast odpowiedzieć na wcześniej zadane pytanie w sprawie ewentualnego przekroczenia przez was terminu reklamacji.
Dlaczego nie odpowiadacie merytorycznie na zadane pytania? Dlaczego od 29-12-2023 03:29 nikt mi tutaj nie odpisał na moje pytanie?