anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam numer reklamacji sprawy gdzie znajdę rozpatrzenie

janusz150254
#9 Pomysłodawca#
 
oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

az1rael
#21 Demiurg#

Jeśli masz na myśli zakup konsumencki to decyzję reklamacyjną powinieneś dostać od sprzedawcy w formie jasnej deklaracji w wiadomości np przez panel allegro lub dyskusję

oznacz moderatorów

janusz150254
#9 Pomysłodawca#

Nie chodzi o zakup konsumencki tylko usunięcie aukcji i blokada konta. Wymieniam korespondencję ale nic z tego nie wynika. Mam tylko numer sprawy. Jak to mogę sprawdzić ?.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Wymieniasz korespondencje z dzialem bezpieki allegro?

oznacz moderatorów

herbRogala
#8 Zapaleniec#

Jak mi podasz drogę - link do konwersacji na pewno skorzystam. Teraz jest to tak zakamufkowane, że nawet znany detektyw tego nie rozszyfruje. To sa takie allegrowe mury Jerycha. Oni cenią swój czas.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@janusz150254 jeżeli masz na myśli reklamację o numerze 38833795, to na jej rozpatrzenie mamy 14 dni, a decyzję otrzymasz w wiadomości e-mail, więc poczekaj proszę na odpowiedź.  

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

herbRogala
#8 Zapaleniec#

Czekam. Tylko co zrobić i jak nakłonić kupujących do wystawienia pozytywnych komentarzy. Wysłałem ponad 50 próśb i nic !. W tej materii, kupujący mają to w czterech literach. A dla Allegro ważniejsza jest statystyka a nie interes stron. W sprzedaży każdy ma jakiś interes. Tylko portal tegonie chce zauważyć !.

oznacz moderatorów

herbRogala
#8 Zapaleniec#

Jeszcze odnośnie numeru sprawy. Numer jest ale nie mogę się nic o niej dowiedzieć i gdzie ?. Tak to rozumiem.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@herbRogala dowiesz się gdy reklamacja zostanie rozpatrzona, otrzymasz wówczas e-mail. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#

Aż zapytam - z czego wynika termin 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji a nie 14 dni kalendarzowych?

oznacz moderatorów

herbRogala
#8 Zapaleniec#

Nigdzie nie pisałem o 14 dniach roboczych !. Dosłowne przeniesienie informacji :"Zgłoszenie rozpatrzymy w ciągu:

  • 14 dni,
  • 30 dni, jeśli reklamacja dotyczy usług dostawy i/lub usług dodatkowych." Ale z takiej informacji też nic nie wynika.
oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#

Ale mi chodziło o to, że moderatorka w swojej odpowiedzi tutaj napisała, że mają 14 dni roboczych dlatego zapytałem z czego to wynika.

@la_nika cytuje:

jeżeli masz na myśli reklamację o numerze 38833795, to na jej rozpatrzenie mamy 14 dni roboczych

stad moje pytanie z czego to wynika?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@FishBeat Tutaj faktycznie wkradł się w błąd. Zgodnie z wysyłanym przez nas komunikatem jest to 14 dni. W imieniu Moniki przepraszam za tę pomyłkę. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  A co jeśli ten termin przekroczycie? Normalnie zgodnie z prawem taka reklamacja zostaje automatycznie wówczas uznana za rozpatrzoną pozytywnie na korzyść zgłaszającego, a jak jest w waszym wypadku?

oznacz moderatorów

janusz150254
#9 Pomysłodawca#

Ten jedyny i wszechmocny zawsze może powiedzieć, że sprawa jest tak skomplikowana, że przedłuża termin rozpatrzenia do 30 dni!. I co mi zrobisz ?.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@FishBeat na razie go nie przekroczyliśmy, bo Twoja reklamacja wpłynęła 20.12.2023 r., więc na ten moment proszę Cię jeszcze o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#

Hmyy???? A co ja takiego zgłaszałem 20-12-2023 r.? Czy ja coś przegapiłem?!

Pytam w tym wątku czysto teoretycznie, co jak wy przekroczycie termin deklarowany 14 dni? Proszę merytoryczną odpowiedź.

 

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  brak odpowiedzi więc rozumiem, że zadałem niewygodne pytanie. Odczekałem zatem cierpliwie te 2 tygodnie licząc od 20 grudnia - nadal nie dostałem odpowiedzi, a termin już został przekroczony z tego co piszecie.

Co w takim razie gdy wy jako Allegro przekroczycie termin 14 dni na rozpatrzenie reklamacji?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FishBeat Jeśli pytasz o konkretną sytuację, to poproszę o numer zgłoszenia, wtedy będziemy interweniować. 

oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#

Nie mam numeru zgłoszenia - to wy mi tutaj odpisaliście, cytuję: "na razie go nie przekroczyliśmy, bo Twoja reklamacja wpłynęła 20.12.2023 r., więc na ten moment proszę Cię jeszcze o cierpliwość. " - więc chyba doskonale znacie numer zgłoszenia skoro odpisujecie w ten sposób zamiast odpowiedzieć na wcześniej zadane pytanie w sprawie ewentualnego przekroczenia przez was terminu reklamacji.

Dlaczego nie odpowiadacie merytorycznie na zadane pytania?  Dlaczego od 29-12-2023 03:29 nikt mi tutaj nie odpisał na moje pytanie?

oznacz moderatorów