anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nowe praktyki zwrotów

MAMY ROZWIĄZANIE!
zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

Co to za nowe praktyki zwrotów gdzieś klient wymaga wygenerowania mu etykiety in-post , któryś raz się z tym spotykam też tak macie? Zamowienie na najtańsza przesyłkę a zwrot chcą robić in-post , pomijam fakt ze koszt zwrotu jest po stronie kupującego chyba ze reklamacja (wtedy jeśli ja uznam to oddaje najtańszy koszt )

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
mdrogeria
#21 Demiurg#

@zuzabizzu nie masz możliwości wygenerowania zwrotu ze swojego panelu . 

He...he... napisz klientowi żeby Ci podał hasło do swojego konta to mu zrobisz .😂

oznacz moderatorów
zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

Ja to wiem  i tez wiem o co im chodzi w appce in-post możesz wygenerować kod nadania który można podać komuś i ten ktoś może nadać przesyłkę bez drukowania etykiety. Szkoda tylko ze cena będzie dużo wyższa niż przesyłka in-post na Allegro i nijak to się ma do polityki zwrotów . Po prostu ciekawi mnie kto szkoli tych kupujących z takich praktyk 🙂

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@zuzabizzu to podaj cenę za przesyłkę + usługa i po problemie .

oznacz moderatorów
zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

I tak i nie bo ten ktoś nie odróżnia pojęcia zwrotu od reklamacji i liczy ze to ja pokryje koszta tego zwrotu. Oczywiście telefonu nie odbiera ale na wiadomości na Allegro odpisuje a ze każdą kończy słowami „proszę o kod zwrotu do paczkomatu” no to już sami sobie odpowiedzcie 🙂

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@zuzabizzu odpisz ,że wszystkie informacje dotyczące zwrotów konsumenckich znajdzie tu -https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/zwrot-przedmiotu-podstawowe-info...

 

oznacz moderatorów