Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nadać chcę przesyłkę Allegro DPD i dla domyślnego punktu mogę zamówić podjazd kuriera na następujący dzień:
Chce jednak przesyłkę nadać z innego naszego oddziału, w tym samym mieście, zmieniam punkt nadania i nagle data odbioru przeskakuje o 2 dni do przodu:
No to zmieniam na punkt domyślny z powrotem i wyskakuje data zamówienia podjazdu kuriera jeszcze dalsza...
Każdy kolejny wybór punktu nadania dodaje 2 dni do możliwej daty podjazdu kuriera. Ogarnijcie to, bo tak się nie da pracować!
Sprawę częściowo załatwia zapisanie przesyłki bez podjazdu kuriera i wybranie tego podjazdu później. Częściowo bo jest to jednak dodatkowe klikanie i strata czasu, wcześniej nie było tego problemu, dopiero od poniedziałku dzieją się takie cuda.
@medalik_2009 przekazałam Twoje zgłoszenie dalej, dam znać gdy otrzymam odpowiedź!
Czy możesz podać jeszcze numer tego zamówienia i numer przesyłki?
@la_nika dzisiejsze zamówienie ma nr 7f1c1362-a517-11ec-9f12-ef1f8c0c7f08 a przesyłka 1000424189992U.
Tu zamówienie z poniedziałku, gdzie pierwszy raz wystąpił ten problem - 244baea1-a1f2-11ec-a455-55b19f656fb6, przesyłka 1000423147121U. Tylko wtedy nie zwróciła uwagi osoba składająca zlecenie na aż takie przesunięcie odbioru paczki i kurier dopiero dzisiaj podjechał po nią.
W zeszłym tygodniu nie było problemów.
@medalik_2009 dziękuję za wszystkie informacje. Przedziały czasu zwraca nam przewoźnik, wyjaśniamy to już z DPD i szukamy powodu tego problemu. Dodałam Twoje zgłoszenie i dam znać gdy tylko otrzymam informacje w tej sprawie.
@la_nika osobiście wolałbym by problem dotyczący Allegro DPD wyjaśniać z DPD. UPS w tej kwestii raczej nie pomoże. 😜
Poza tym jeśli na początku pokazuje dobry przedział i jeśli po zapisaniu bez podjazdu kuriera i zamówieniu go z zapisanej przesyłki "zwraca" dobry przedział, to stawiam na to, że coś jest nie tak u Was.
@medalik_2009 tak, masz rację lepiej te problemy wyjaśniać z odpowiednim przewoźnikiem 😉 Dzięki za zwrócenie uwagi, już poprawione.
Gdy tylko otrzymam potwierdzenie, że problem już nie występuje, bez względu na to kto go ostatecznie rozwiązał, dam znać!
@RED WzA było ok, niestety Allegro postanowiło go "ulepszyć". ☹️
@la_nika dzisiaj na koncie, z którego podałem Ci wczoraj problematyczne przesyłki było ok i się ucieszyłem ale... na drugim koncie ten sam problem. Zmiana miejsca podjazdu = przesunięcie terminu dostawy.
Zamówienie nr b12c2350-a5bb-11ec-8ef7-3f179485e939, przesyłka nr 1000424690481U.
Dzięki @medalik_2009 dopisałam do zgłoszenia! Dział techniczny jeszcze nie potwierdził, że problem nie występuje, dlatego muszę Cię poprosić o cierpliwość.
@la_nika, mija już tydzień od zgłoszenia i dalej to samo... 😡
@medalik_2009 bardzo mi przykro, że problem wciąż występuje. Dział techniczny jeszcze pracuje nad rozwiązaniem. Przekazałam Twoją wiadomość, gdy tylko otrzymam informacje w tej sprawie, dam znać.
Przyznajmy prawdę, dział techniczny nie pracuje nad rozwiązaniem problemów z nowym WzA. W dalszym ciągu występują problemy @la_nika proszę nas nie okłamywać
Z okazji rocznicy (2 tygodniówka!), przypominam się w temacie. 😎
@medalik_2009 dziekuję za przypomnanie się, ja również na bieżąco sprawdzam czy problem jest rozwiązany, ale jeszcze nie otrzymałam takiego potwierdzenia. Na pewno dam znać w tym wątku jeśli otrzymam informację w tej sprawie. Pozostaje mi prosić Cię jeszcze o cierpliwość.