Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
od dziś podczas wystawiania komentarza kupujący będą mieli do wyboru nowe uzasadnienie - „otrzymany produkt nie był nowy”.
Dlaczego dodaliśmy nowy powód?
Dzięki temu będziemy w stanie monitorować zadowolenie kupujących i eliminować transakcje niezgodne z naszym regulaminem takie jak sprzedaż używanych, odświeżonych lub przepakowanych produktów, które są oferowane jako nowe.
Co jeżeli sprzedajemy produkty ze stanem innym niż “nowy”?
Jeśli sprzedajecie produkty z parametrem innym niż nowy, np. używane i otrzymacie negatywną ocenę z uzasadnieniem „otrzymany produkt nie był nowy” (wybranym z listy), to taką ocenę po zgłoszeniu usuniemy zarówno z jakości Waszej sprzedaży jak i z widoku dla kupującego. Ocenę usuniemy wtedy, kiedy będzie zawierała wyłącznie uzasadnienie „otrzymany produkt nie był nowy”.
@RED naprawdę szukasz logiki w działaniach Allegro🤔, tutaj wszystko ma być zgodnie z regulaminem, a nie z logikom😉
Spójrz tutaj , paczka nie zaginęła, ale jest poszukiwana, ot tak szukają sobie paczki która nie zaginęła😁
Najpierw w sposób rzetelny zdefiniujcie co jest nowe. Albo dodajcie we wszystkich kategoriach opcje: np nowy z defektem, nowy z otwartym/uszkodzonym opakowaniem. Obecnie w motoryzacji jest tylko: nowy i używany
Nowy – ta wartość określa produkt całkowicie nowy, czyli nieużywany, nieotwarty, nieprzepakowany i nieuszkodzony. Musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu i mieć nieuszkodzone oznaczenia producenta – na przykład metki przy ubraniach. Produkt ten nie może mieć śladów użytkowania.
Właśnie wczoraj otrzymałem zgłoszenie zwrotu filtra powietrza. Powód: opakowanie otwarte. Jak ma być zamknięte jak tak pakuje te filtry producent ( Mann Filter). Jestem przekonany że klient skorzysta z Waszej nowej opcji i zaznaczy, że produkt nie jest nowy. 99,99 procent Kupujących filtry doskonale zdaje sobie sprawę, że te filtry są tak pakowane. Ale ten jeden klient kupił go chyba na prezent i jest zaskoczony. I jak mam się bronić?