anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nowy system wysyłania z allegro

Budinpol
#7 Wielbiciel#

Nigdzie nie mogę znaleźć opcji wydruku Protokół nadania przesyłek tylko wydruk etykiety.

W starym systemie jest, a w nowym nie widzę, ponadto nie widzę też możliwości ponownego wydrukowania etykiety.

oznacz moderatorów
31 ODPOWIEDZI 31

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

Też na to zwróciłem uwagę.Teraz tylko czekać jak przesyłki zaczną ginąć i będzie wina Sprzedających, bo potwierdzenia nadania nie ma 😁

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Budinpol Jeśli dany przewoźnik udostępnia protokół odbioru, jest on także generowany w naszym systemie, więc z jakiej dokładnie firmy korzystasz? Natomiast w kwestii ponownego pobrania etykiety to jest możliwe w zakładce: Zamówienia od kupujących - Szczegóły - sekcja Przesyłki - Drukuj etykietę. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

Choćby przewoźnik DPD.W starym formularzu dostępna jest etykieta i protokół odbioru, a w nowym tylko etykieta.

oznacz moderatorów

AGABOCraft
#7 Wielbiciel#

Zgadzam się. Też mam z tym problem i nadaję DPD. W starym formularzu wszystko jasne i czytelne, można zbiorczy protokół nadania do kilku przesyłek wydrukować. A w tym nowym... szkoda gadać 😕 Na razie korzystam ze starego formularza, ale co będzie jak go wyłączą???

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ART_FOTO Możesz wskazać mi przykład konkretnego zamówienia, gdzie występuje taka sytuacja? Proszę o to, ponieważ po kliknięciu "Drukuj etykietę" w przypadku DPD, pobiera się plik, w którym jest zarówno etykieta, jak i protokół, dlatego musimy dokładnie sprawdzić tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

AGABOCraft
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_  No właśnie jeszcze kilkanaście dni temu razem z etykietą były protokoły nadania (2 egz) a teraz tylko sama etykieta się wyświetla. Nigdzie nie ma protokołu nadania do druku.

oznacz moderatorów

AGABOCraft
#7 Wielbiciel#

I zgadzam się z przedmówcą, sekcja przesyłki jest pusta.

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

Proszę bardzo.Tak jak wspomniałem dotyczy to tylko nowego formularza:

7061b1e1-7ed4-11ec-a91b-613211c10167

oznacz moderatorów

Budinpol
#7 Wielbiciel#

Korzystam z dpd

oznacz moderatorów

Budinpol
#7 Wielbiciel#

A co do ponownego wydruku etykiety - sekcja przesyłki jest pusta nic tam nie ma

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_  Czy coś wiadomo w temacie protokołów odbioru? Od wczoraj cisza....

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ART_FOTO Wciąż konsultujemy tę sprawę z zespołem zajmującym się nowym Wysyłam z Allegro. Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. 

Jeśli pilnie potrzebujesz protokołów odbioru, to daj znać (załącz też numery tych zamówień) - wyślemy Ci protokoły na mejla. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ART_FOTO W poniedziałek wprowadziliśmy poprawkę, jednak dla starych zamówień ten problem wciąż będzie występował. 

Dla nowych zamówień powinieneś mieć możliwość pobierania jednego pliku ZIP z dwoma plikami: protokołem i etykietą. Czy mogę Cię prosić o zrzut ekranu pliku, który pobierasz? 

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

Na chwilę obecną nie mam, bo rzadziej korzystam z DPD.Co do poprawek w poniedziałek, to chyba nie zadziałały, bo zamówienie którego problem dotyczył było z wczoraj i przedwczoraj (tylko nowy formularz).Teraz protokoły nie są mi potrzebne.Przesyłki zostały zarejestrowane w punkcie i dotarły do Kupujących.Tyle tylko, że nie mam zamiaru za każdym razem stać nad Panią przyjmującą paczkę w punkcie, do momentu aż ją zarejestruje.Czas to pieniądz 😁

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

Normalna chwila trwa 1,5 minuty.Mija kolejna doba i w temacie nic nie wiadomo.Czy protokoły odbioru przesyłki są już dostępne ?Ile czasu można konsultować tą sprawę?Może trzeba zacząć od zwolnień lub rozliczeń ludzi odpowiedzialnych za zrobienie bur.....u i pozostawić to co się sprawdzało?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ART_FOTO Tak jak poinformowała Cię już @ko_alka dla nowych zamówień działa możliwość pobierania jednego pliku ZIP z dwoma plikami: protokołem i etykietą. Jeśli w Twoim przypadku występują jakieś problemy lub plik jest nieprawidłowy poprosimy o zrzuty lub zdjęcia przedstawiające tę sytuację. Bez tego niestety nie jesteśmy w stanie zweryfikować tej sytuacji, bo po naszej stronie wszystko działa prawidłowo w tym zakresie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Budinpol
#7 Wielbiciel#

Dzisiaj jest już możliwość wydruku etykiet i protokołu dpd w sekcji szczegóły przesyłki, natomiast gdy zaznaczyłem status wysłana już takiej możliwości nie ma.

nr zamówienia: 0b7e42a1-8219-11ec-8bd4-6d91a966794e

 

 

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Budinpol bardzo proszę sprawdź czy tej etykiety nie ma tutaj

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Budinpol
#7 Wielbiciel#

Tu pod tym linkiem jest ale to jest stary system do wysyłania a w nowym nie ma. Ponadto od 10:08 cały czas komunikat - oczekuje na aktualizację systemu. Wpisując nr przesyłki na str dpd śledzenie widzę: 

Numer paczki - 1000407231234U

Wprowadzono błędny numer przesyłki (1000407231234U)

Powodem tego może być

  • wprowadzenie niepoprawnego numeru

  • numer listu przewozowego nie został jeszcze wprowadzony do naszego systemu informatycznego, bardzo prosimy o ponowne wpisanie numeru przesyłki następnego dnia po nadaniu w godzinach porannych

oznacz moderatorów