Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nigdzie nie mogę znaleźć opcji wydruku Protokół nadania przesyłek tylko wydruk etykiety.
W starym systemie jest, a w nowym nie widzę, ponadto nie widzę też możliwości ponownego wydrukowania etykiety.
Też na to zwróciłem uwagę.Teraz tylko czekać jak przesyłki zaczną ginąć i będzie wina Sprzedających, bo potwierdzenia nadania nie ma 😁
@Budinpol Jeśli dany przewoźnik udostępnia protokół odbioru, jest on także generowany w naszym systemie, więc z jakiej dokładnie firmy korzystasz? Natomiast w kwestii ponownego pobrania etykiety to jest możliwe w zakładce: Zamówienia od kupujących - Szczegóły - sekcja Przesyłki - Drukuj etykietę.
Choćby przewoźnik DPD.W starym formularzu dostępna jest etykieta i protokół odbioru, a w nowym tylko etykieta.
Zgadzam się. Też mam z tym problem i nadaję DPD. W starym formularzu wszystko jasne i czytelne, można zbiorczy protokół nadania do kilku przesyłek wydrukować. A w tym nowym... szkoda gadać 😕 Na razie korzystam ze starego formularza, ale co będzie jak go wyłączą???
@ART_FOTO Możesz wskazać mi przykład konkretnego zamówienia, gdzie występuje taka sytuacja? Proszę o to, ponieważ po kliknięciu "Drukuj etykietę" w przypadku DPD, pobiera się plik, w którym jest zarówno etykieta, jak i protokół, dlatego musimy dokładnie sprawdzić tę sytuację.
@_HolaOla_ No właśnie jeszcze kilkanaście dni temu razem z etykietą były protokoły nadania (2 egz) a teraz tylko sama etykieta się wyświetla. Nigdzie nie ma protokołu nadania do druku.
I zgadzam się z przedmówcą, sekcja przesyłki jest pusta.
Proszę bardzo.Tak jak wspomniałem dotyczy to tylko nowego formularza:
7061b1e1-7ed4-11ec-a91b-613211c10167
Korzystam z dpd
A co do ponownego wydruku etykiety - sekcja przesyłki jest pusta nic tam nie ma
@_HolaOla_ Czy coś wiadomo w temacie protokołów odbioru? Od wczoraj cisza....
@ART_FOTO Wciąż konsultujemy tę sprawę z zespołem zajmującym się nowym Wysyłam z Allegro. Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości.
Jeśli pilnie potrzebujesz protokołów odbioru, to daj znać (załącz też numery tych zamówień) - wyślemy Ci protokoły na mejla.
@ART_FOTO W poniedziałek wprowadziliśmy poprawkę, jednak dla starych zamówień ten problem wciąż będzie występował.
Dla nowych zamówień powinieneś mieć możliwość pobierania jednego pliku ZIP z dwoma plikami: protokołem i etykietą. Czy mogę Cię prosić o zrzut ekranu pliku, który pobierasz?
Na chwilę obecną nie mam, bo rzadziej korzystam z DPD.Co do poprawek w poniedziałek, to chyba nie zadziałały, bo zamówienie którego problem dotyczył było z wczoraj i przedwczoraj (tylko nowy formularz).Teraz protokoły nie są mi potrzebne.Przesyłki zostały zarejestrowane w punkcie i dotarły do Kupujących.Tyle tylko, że nie mam zamiaru za każdym razem stać nad Panią przyjmującą paczkę w punkcie, do momentu aż ją zarejestruje.Czas to pieniądz 😁
Normalna chwila trwa 1,5 minuty.Mija kolejna doba i w temacie nic nie wiadomo.Czy protokoły odbioru przesyłki są już dostępne ?Ile czasu można konsultować tą sprawę?Może trzeba zacząć od zwolnień lub rozliczeń ludzi odpowiedzialnych za zrobienie bur.....u i pozostawić to co się sprawdzało?
@ART_FOTO Tak jak poinformowała Cię już @ko_alka dla nowych zamówień działa możliwość pobierania jednego pliku ZIP z dwoma plikami: protokołem i etykietą. Jeśli w Twoim przypadku występują jakieś problemy lub plik jest nieprawidłowy poprosimy o zrzuty lub zdjęcia przedstawiające tę sytuację. Bez tego niestety nie jesteśmy w stanie zweryfikować tej sytuacji, bo po naszej stronie wszystko działa prawidłowo w tym zakresie.
Dzisiaj jest już możliwość wydruku etykiet i protokołu dpd w sekcji szczegóły przesyłki, natomiast gdy zaznaczyłem status wysłana już takiej możliwości nie ma.
nr zamówienia: 0b7e42a1-8219-11ec-8bd4-6d91a966794e
Tu pod tym linkiem jest ale to jest stary system do wysyłania a w nowym nie ma. Ponadto od 10:08 cały czas komunikat - oczekuje na aktualizację systemu. Wpisując nr przesyłki na str dpd śledzenie widzę:
Wprowadzono błędny numer przesyłki (1000407231234U)
Powodem tego może być
wprowadzenie niepoprawnego numeru
numer listu przewozowego nie został jeszcze wprowadzony do naszego systemu informatycznego, bardzo prosimy o ponowne wpisanie numeru przesyłki następnego dnia po nadaniu w godzinach porannych