Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Mam taki problem, niekiedy kupujący po zapłaceniu od razu za towar w formularzu dostawy prosi o wysyłkę np. za tydzień lub dwa. Ja taką prośbę spełniam lecz odbija się to na jakości mojej sprzedaży, spada mi procent wysyłki w terminie co przekłada się na punktacje.
jest na to jakiś sposób?
Nie ma.
Anulujesz zamówienie i zwracasz pieniądze, albo wysyłasz w czasie zgodnym z deklarowanym w ofercie.
Allegro powinno to jakoś rozwiązać.
Moimi zdaniem przydała by się opcja, aby klient podczas zamawiania mógłby określić datę wysyłki zamówienia, jeśli miała by być wysłana w terminie późniejszym od deklarowanego.
Ale to nie przejdzie, gdyż Allegro nie jest wstanie poradzić sobie z weryfikacja poprawnie wpisanego przez klienta numeru telefonu w formularz pozakupowym, a co dopiero takie komplikacje.
Owszem jest.
1.Olać korporacyjny gniot zwany jakością sprzedaży. Jesteś wolnym człowiekiem, a to narzędzie dla niewolników korporacyjnych.
2. Anulować zakup i poprosić kupującego o wpłatę bezpośrednio na Twoje konto lub udostępnić odbiór osobisty, tłumcząc mu o co chodzi.
3. Wejść na stronę trackingu poczty polskiej, znaleźć numer jakiejś przesyłki i go wpisać.