anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Numery przesyłek nie uzupełnione w terminie przez kupującego

euphoria_art
#11 Animator#

Hej,

Mam taki problem, niekiedy kupujący po zapłaceniu od razu za towar w formularzu dostawy prosi o wysyłkę np. za tydzień lub dwa. Ja taką prośbę spełniam lecz odbija się to na jakości mojej sprzedaży, spada mi procent wysyłki w terminie  co przekłada się na punktacje.

jest na to jakiś sposób?

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Halfrunt
#20 Guru#

Nie ma.

Anulujesz zamówienie i zwracasz pieniądze, albo wysyłasz w czasie zgodnym z deklarowanym w ofercie.

oznacz moderatorów

euphoria_art
#11 Animator#

Allegro powinno to jakoś rozwiązać.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Moimi zdaniem przydała by się opcja, aby klient podczas zamawiania mógłby określić datę wysyłki zamówienia, jeśli miała by być wysłana w terminie późniejszym od deklarowanego.

Ale to nie przejdzie, gdyż Allegro nie jest wstanie poradzić sobie z weryfikacja poprawnie wpisanego przez klienta numeru telefonu w formularz pozakupowym, a co dopiero takie komplikacje.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@euphoria_art 

Owszem jest.

1.Olać korporacyjny gniot zwany jakością sprzedaży. Jesteś wolnym człowiekiem, a to narzędzie dla niewolników korporacyjnych.

2. Anulować zakup i poprosić kupującego o wpłatę bezpośrednio na Twoje konto lub udostępnić odbiór osobisty,  tłumcząc mu o co chodzi.

3. Wejść na stronę trackingu poczty polskiej, znaleźć numer jakiejś przesyłki i go wpisać.

oznacz moderatorów