Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Poniedziałek 14/07 nadajemy o 10:20 w punkcie pickup 2 przesyłki: 1021487463098U i 1021487408517U. Nie zostają odebrane pomimo obecności w tym punkcie pomiędzy 14-15 kuriera dpd. Odebrał w tym czasie również inne nasze przesyłki. Zauważamy ten brak odbioru i telefonicznie ok.16 informujemy allegro. Zgłoszenie przyjęte i o 17:25 dostajemy z allegro emaila: dpd informuje o tym, że przesyłki zostały już odebrane z punktu. Allegro przesłało nam niezweryfikowaną informację, bowiem te 2 przesyłki "przenocowały" w tym punkcie pickup i zostały odebrane dopiero we wtorek o 15:01. Wpłynęło, to na naszą jakość terminowych wysyłek i do chwili obecnej allegro pozostaje głuche tłumacząc się zawile. Nie rozumiem dlaczego niekompetencja dpd czyli kontrahenta allegro w smart wpływa na naszą jakość.
@foretail w zgłoszeniu 53157986 nasz pracownik dwukrotnie wyjaśnił Ci tę sytuację: "dniem nadania przesyłki w celu realizacji usługi Pickup jest najpóźniej następny dzień roboczy po dniu pozostawienia jej w punkcie DPD Pickup. Oznacza to, że przewoźnik ma prawo odebrać przesyłkę następnego dnia i należy mieć to na uwadze nadając paczkę."
to oznacza, że oczekujecie od sprzedających jak najszybszych wysyłek a drugiej strony uniemożliwiacie im utrzymania jakości pomimo nadania w deklarowanym terminie!!!
do tej pory nikt mi nie odpowiedział dlaczego kurier dpd nie odebrał tych 2 przesyłek
jedna - odbiór w punkcie dpd
druga - kurier dpd
w przypadku drugiej też będziecie "naciągać" by to sprzedający ponosili konsekwencje?
co z fałszywym emailem w pon o 17:25 od was o odebraniu przesyłek przez dpd?
@foretail była to błędna informacja, za co przepraszamy.