anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

dyskusja z kupującym najpierw rabat o później dodatkowo naprawa lub wymiana

MAR-POK72
#7 Wielbiciel

Witam

Klient ponad rok temu zakupił namiot

po rozpakowaniu przed urlopem okazało się ,ze ma mocno zmurszałe okienka z tworzywa

Zażądał 500zł rabatu

wysłałem zapytanie do producenta i odrzucił żądanie klienta

z powodu nieprawidłowego przechowywania przez zimę

prawdopodobnie spakował mokry namiot i w następstwie doszło do uszkodzeń okienek

Pomyślałem ,ze zwrócę z własnej kieszenie

A ,ze urlop się kończył to klient stwierdził że już nie chce rabatu a chce nowy namiot

w między czasie zrobiłem przelew ,który jest u niego w dyskusji allegro wypowiedziało się ,ze ja spełniłem jego oczekiwania zatem sprawa zamknieta

co zrobił ? zamknął dyskusję i otworzył nową ,ale tym razem chce wymiany lub naprawy

500zł jest u niego ,a allegro w dyskusji napisało ,ze skoro jest to drugi problem to teraz musze wydac decyzję w ciągu 14 dni, ani słowa o przelewie ,który facet ma u siebie

Mam również na swój koszt odebrać namiot i wymienić lub naprawić

czy to jest normalne??

czy tutaj liczy się tylko kupujący w ciągu 1 min zamyka dyskusję bo problem jest rozwiązany ma swoje 5 stówek

i otwiera nową chcąc naprawy

pomóżcie proszę @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Odpisz że nie można 2x reklamować tej samej rzeczy z tego samego powodu i reklamacje odrzucasz bo już dostał rekompensatę 500zł

oznacz moderatorów

MAR-POK72
#7 Wielbiciel

Tak mi odpisał:

Proszę żeby zastosował się Pan do wytycznych allegro. Proszę o to żeby w dyskusji zapytał się Pan allegro czy jest taka konieczność żebym zwrócił 500 zl zanim uzgodnimy kwestię związaną z przesyłką i kurierem. Moim zdaniem są to dwie niezależne kwestie.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@MAR-POK72 jeżeli kupujący zgłosił nową reklamację to powinieneś wydać decyzję. Jeżeli zgłasza reklamację z tego samego powodu jak najbardziej możesz odnieść się do tego i poinformować, że ta reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i zostało uwzględnione roszczenie klienta - częściowy zwrot środków w wysokości 500 zł. W związku z tym odrzucasz drugą reklamację. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MAR-POK72
#7 Wielbiciel

Proszę żeby zastosował się Pan do wytycznych allegro. Proszę o to żeby w dyskusji zapytał się Pan allegro czy jest taka konieczność żebym zwrócił 500 zl zanim uzgodnimy kwestię związaną z przesyłką i kurierem. Moim zdaniem są to dwie niezależne kwestie.

tak mi właśnie odpisał w dyskusji

rece mi opadają 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@MAR-POK72  ale już Ci @Syrena_zT  napisała. Dokładnie to co ja bym zrobił.

Napisz kleintowi że zgłaszany problem został rozwiązany w dniu ... ( data uznania pierwszej reklamacji) poprzez częsciowy zwrot środków ( 500zł). Ponieważ klient zgłasza dokładnie ten sam problem za który już została wypłacona rekompenata reklamacje odrzucasz w całości bez konieczności odsyłanie produktu na odstawie posiadanych już informacji.

 

ja bym tak własnie zrobił

oznacz moderatorów