anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

obraźliwy opis w negatywnym komentarzu

oknomar_eu
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie; Dostaliśmy negatywa od klientki, która nas potraktowała jak g.....Nie dość, ze przez dwa tygodnie staraliśmy się jej wytłumaczyć, ze zakupiła cos innego niz wcześniej i sa wymagane inne dane do tego zamówienia, tłumaczyliśmy jej różnice i czekaliśmy na te wymiary, gdyż robimy produkty na indywidualne zamówienie. Kiedy już podała konkrety się zaczęło obrażanie, wymyślanie , otworzenie dyskusji. ITD. Po tym wszystkim napisaliśmy, ze pod wpływem szantażu i obelg w nasza stronę nie wykonamy jej tego produktu. I tak nam wcześniej zapowiedziała, ze da negatywa. My wszystko zrozumiemy,  bierzemy na klatę odpowiedzialność za usługę i produkt, jednak jak klient tak sie zachowuje, jeszcze nam wpierając, ze nie wykonaliśmy do niej telefonów, żeby łaskawie poinformować ja o tym co jest koniecznością- podanie specyfikacji. Dzwoniliśmy, pisaliśmy sms-y i maile. Na telefon nie odpowiedziała, tylko na informacje w centrum wiadomości. W opisie negatywnego komentarza- napisała, ze jesteśmy obskurne i wulgarne, ze specjalnie przeciągamy realizację zamówienia, mimo ze ona podała dane w pierwszej wiadomości- owszem tylko nie do tego typu rolety. allegro odrzuciło nasz wniosek z prośbą o usuniecie tego negatywa, gdyż według nich nie sa to słowa, kóre sa obraźliwe a klient mógłby to podważyć, No powiem, ze juz nie wiem co klient musi napisać, żeby uznać to jako  obelga dla drugiej strony. Na co jeszcze zostanie pozwolone klientom w stosunku do sprzedających.

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Spoko. Normalka.

Mnie w dyskusji sprzedający groził przyjechaniem do mojego miasta i spuszczeniem *fpier-dolu*; nie wprost ale  małpa by się domyślilła. Tymczasem anonimowy pracownik Allegro jak robot/bot w ogole nie reagowal/zareagowal na inne obrazliwe teksty z ze strony handlarza.
Także dla mnie dno.

Sprawa dotyczyla zgloszenia reklamacyjnego z mojej strony.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104371448 Czy możesz podać mi numer korespondencji w sprawie tego komentarza? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_:  Jak znajdę do Ci podam. W tajemnicy napiszę Ci jeszcze, że handlarz napisał mi podczas dyskusji, ze koronawirus to doskonały sposób na selekcję naturalną takich jak ja. A pracownik Allegro - zero reakcji - na te chamskie teksty.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104371448 Żebym mogła zadziałać w tej sprawie, potrzebuję dokładnego numeru zgłoszenia albo chociaż zamówienia, którego dotyczył ten komentarz, więc będę wdzięczna. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_: dzięki za zainteresowanie 🙂 ale to było z rok temu. Poparzona ręka z trudem mi się zagoiła (z powodu wadliwego produktu). Ale na szczescie jestem pamietliwy 😉

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104371448 Naprawdę bardzo nam przykro. Spróbuj zlokalizować to zamówienie w zakładce Kupione lub pobrać dane o zakupach z zakładki Dane konta (z sekcji Kopie danych konta z Allegro). Zlokalizujemy dyskusję, o której mówisz i sprawdzimy tę sytuację. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

oknomar_eu
#7 Wielbiciel#

Witaj; proszę, podaje numer sprawy

 nr "28210497

Najwięcej dzieje sie w dyskusji i Centrum wiadomości.

Aneta

oznacz moderatorów

oknomar_eu
#7 Wielbiciel#

Przepraszam podała swoj numer sprawy:-(((

oznacz moderatorów

oknomar_eu
#7 Wielbiciel#

I z takim fantem zrobić, klientka teraz żąda od nas wykonania produktu i duży rabat z za poniesiione straty moralne i długi czas oczekiwania. No jakiś kosmos.

Pisze tak;

"Śmieszne, naprawde. Z chęcią edytuje poprzednie komentarze na negatywne. Jak można tak funkcjonować? Błędnie wystawiona aukcja przekazuje się w negatywy, niestety nie tylko ja się czuję urażona i oszukana. W jaki sposób firma dokonała starań, naprawdę nie zasługujecie na dobre słowo. Zamówienie nie jest anulowane bo widnieje status w przygotowaniu. Zamówiłam produkt podałam wszystkie dane niestety nie otrzymała, uważam że to jest przeciąganie w czasie i robienie z klienta nierozumnegi!

 

I ostatnie;

Oczekuje na wysyłke , ale z rabatem za opóźnienie i za to w jaki sposób zostałam potraktowana.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@oknomar_eu Widzę, że Twoje zgłoszenie zostało przeanalizowane i niestety nie mieliśmy podstaw, żeby podjąć działania. Możemy ingerować w ocenę jedynie w momencie, gdy mamy możliwość podważyć wszystkie aspekty transakcji poruszone przez klienta.

Klientka w komentarzu powołuje się na obsługę oraz kontakt. Nie jesteśmy w stanie zweryfikować jak one przebiegały  między Wami w różnych kanałach np. telefonicznym.

 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

oknomar_eu
#7 Wielbiciel#

Witam; Tego się spodziewałam, napisaliśmy, ze klientka nie odbierała telefonów i nie oddzwaniała:-( jedyny kontakt to tyko dyskusja i centrum wiadomości. Jak można mówić, ze nie można podważyć argumentów klientki, skoro przez 2 tygodnie chcieliśmy uzyskać od niej prawidłowe wymiary, bo zamówiła zupełnie inny system, niż wcześniej. Dla klientki, to ze wykonaliśmy wielkokrotną próbę kontaktu zarówno telefonicznego -bez skutku, jak i mailowy- był działaniem na niekorzyść je, wprowadzanie ja w błąd, opisy na akcji tez sa błędne, a my niekompetentne, bezczelne, obskurne....Tylko klientka nie rozumie, ze kiedyś zamówiła inny towar niż teraz i podaje się zupełnie inne wymiary. kiedy już udało sie uzyskać od niej informację to zaczęła nas straszyć kiepska ocena naszej pracy, negatywnym komentarzem, obrażała nas. Dalej ma swoja wizję naszej pracy i nie rozumie tej różnicy miedzy tym co kiedyś zamówiła a tym co teraz.  U was niestety klient ma zawsze racje i to klient stoi na zwycięskiej pozycji, może nas obrażać, dawać bezpodstawnego negatywa i pluć nam w twarz a my mamy stać  i cierpliwie to znosić.. To jest przykre.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli tak było, a mamy wypowiedź tylko jednej strony> do skazania winnego potrzeba wypowiedzi drugiej strony. Zgadzam się że komentarz powinien odzwierciedlać prawdziwy przebieg transakcji i nie obrażać. Może dałoby się coś zrobić z tymi komentarzami przez Allegro.

oznacz moderatorów

oknomar_eu
#7 Wielbiciel#

Niestety nie i to boli, ze zrobiliśmy wszystko co było konieczne, choć nie musieliśmy..

oznacz moderatorów