anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Obsługa zamówień - Zwroty towarów: zmiana statusu

annas14-firma
#16 Inspirator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Od jakiegoś czasu, chyba od września 2021 jest dostępna zakładka obsługi Zwrotów  z możliwością filtrowania między innymi po strusie zwrotu. Rzecz bardzo przydatna z której penie tak jak ja korzysta wielu sprzedających.
Niestety, za każdym razem gdy próbuję ustalić ile mam zgłoszonych zwrotów jeszcze nie obsłużonych doznaję uczucia irytacji bylejakością wykonania dobrego pomysłu. Po wybraniu statusu "zwroty zgłoszone" wyświetla mi się 8 stron zwrotów sięgających datą zgłoszenia do sierpnia 2017 roku.

Wprowadzając nowe narzędzie i ustalając dostępne statusy zgłoszenia zwrotu nie zadbano o stworzenie możliwości uaktualnienia statusów zapisów historycznych. Nie ma też możliwości filtrowania po zakresie daty zgłoszenia.

Niby nic istotnego. Przecież można z tym żyć. No ale może z takich rzeczy składa się obraz całości?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma Dziękuję Ci za zwrócenie uwagi na ten problem. Sugestię takiego usprawnienia możesz oczywiście zgłosić tutaj, do czego zachęcam. Przeanalizują ją osoby odpowiedzialne za wprowadzanie zmian w tym obszarze.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów