anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena jakości sprzedaży za wysyłkę

SpeedLan
#3 Debiutant#

Oceniany jest czas wysyłki towaru co bedzie miało wplyw na jakości sprzedaży. Co w przypadku gdy:
1. Kupujący prosi o wysylkę z opóźnieniem?
2. Co w przypadku jeśli kupujacy nie podał np. dodatkowych parametrów i czekamy na odpowiedź klienta?

Co w każdym innym przypadku jeśli opóźnienie nie wynika z powodów po stronie sprzedającego?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

@SpeedLan nic allegro ma na to wywalone bo mało jest takich przypadków już kiedyś pisałem z allegro i kazali żebym prosił klienta o anulowanie i późniejszy zakup 😞

A na koniec dopisek że mają nadzieję że nie wpłynie to na jakość sprzedaży 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

g_rajnert
#12 Orędownik#

Hm, kiedyś był taki wątek i odpowiedź serwisu była w stylu "nie dodamy/nie zmienimy niczego do obsługi takich incydentalnych spraw". A szkoda - za chwilę wakacje, urlopy....

oznacz moderatorów

Newday5
#11 Animator#

Jeśli klient chce opóźnić wysyłkę, powinien zapłacić pozniej, ma na to 7 dni.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@SpeedLan A proszę Cię bardzo, wszystko jest tutaj ( niestety finalna odp Allegro jest nie do zacytowania przy dzieciach ) https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/wyd%C5%82u%C5%BCenie-czasu-w...

 

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów