anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamykanie i wznawianie aukcji

konto zamknięte
Nie dotyczy

Witam, od kilku dni wszystkie nasze aukcje są zakańczane a po chwili wznawiane, przychodzą nam cały czas maile z informacją o aukcjach, czy może ktoś na to spojrzeć? Używamy własnego systemu integracji, od nas nie wychodzą żadne operacje odnośnie aukcji, wygląda na to że jest to spoza naszego systemu.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte sprawdziłam to i jeśli chodzi o oferty nr 10767857102 10767857607 10767856820 12121763305 10767856977 12121763220 8208415401 7888344433 12121764884 to zostały usunięte, ponieważ były zdublowane. 
Jeśli to nie wyjaśnia sprawy to podaj proszę przykładowy numer oferty, w której taki problem wystąpił, zweryfikuję to. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

nie chodzi o te aukcje o tych wiem, mówię o aukcji np takiej 10767962619, nie mam żadnej informacji o tym że coś jest nieprawidłowo a i tak się samoistnie zamyka i otwiera, pomimo że u nas wszystko się zgadza

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte w tej ofercie ostatnie zmiany były dokonane przez API. Czy korzystasz z zewnętrznego narzędzia do zarządzania sprzedażą? Problem będzie można wyjaśnić z obsługą aplikacji, ponieważ to ona dokonuje zmian w ofertach. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Powtarzam, ze nasz system nie wprowadzał żadnych zmian dlatego pisze na forum, nie wykonujemy żadnych zmian, ani nie zakańczamy i nie wznawiamy ofert. Po weekendzie wyszło ponad 25 tyś maili odnośnie aukcji, dlaczego mielibyśmy zamykać i wznawiać aukcje bez powodu

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte dziękuję za wiadomość! Przekazałam to zgłoszenie do działu technicznego. Wrócę tutaj, gdy tylko otrzymam odpowiedź w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@la_nika  Taki sam problem występuje na naszym drugim koncie  SMA-YellowTipi

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@la_nika i jak udało się znaleźć rozwiązanie? Można wiedzieć jaki był powód błędu?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte otrzymałam odpowiedź, że problem wynika z zewnętrznego narzędzia, za którego działanie my nie odpowiadamy, dlatego nie możemy tego zweryfikować. Czy możesz napisać z jakiego programu do zarządzania sprzedażą korzystasz? Być może mają support do którego można się zgłosić. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@la_nikaa możemy prosić kontakt do Pani bezpośrednio lub do waszego suporrtu żeby nam odpowiedzieli na bieżąco, jeśli jest możliwość to prosimy o IP z których odbywała się komunikacja z API Allegro? oraz mamy podejrzenia, że oferty Allegro zostały pozakańczane spoza naszego systemu

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@konto zamknięte A możesz przy okazji sprawdzić powiązane aplikacje na koncie, gdzie zamykane są oferty? https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiazane-aplikacje 

To może być jeden z tropów, raz pamiętam miałem stare podpięcie z innej aplikacji, które zamykało nam oferty i za cholerę nie mogłem się doszukać skąd to szło.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Niestety to też nie to

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte napisałam do zespołu API czy mogą udzielić takiej informacji, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. Przykro mi, ale nie kontaktujemy się innymi kanałami, a zgłoszenie przez formularz najpierw zostałoby skierowane do wsparcia technicznego, którego odpowiedź już znamy, więc pozostaje mi poprosić Was jeszcze o cierpliwość. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte wracam z odpowiedzią. Nie możemy podać pełnych numerów, ale mam nadzieję, że ta informacja będzie pomocna. 
Za wznawianie ofert odpowiada aplikacja 4f57...834, a za zakańczanie ofert odpowiada  aplikacja c046...1b58.
Nie możemy podać pełnych numerów, ale możesz sprawdzić nazwy tych aplikacji w zakładce Powiązane aplikacje

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@la_nika Tak się właśnie domyślałem, że może być jakaś niezgodność między aplikacjami, jedna widzi dostępność produktu, druga nie i się gryzą

oznacz moderatorów

reaktor-stanley
#9 Pomysłodawca#

 Mam podobny problem i to już od jakiegoś czasu. U mnie oferty same się wznawiają po zakończeniu. Jak tylko zauważę zamykam je ale niewiele to daje bo za chwilę znów się wznawiają. Niestety nie zawsze uda się zauważyć to, że oferta się wystawiła ponownie i klient kupuje...Nie zawsze pomogą tłumaczenia i zdenerwowany klient wystawia komentarz negatywny ponieważ anulowaliśmy transakcję a za chwilę wystawiamy ten sam towar ponownie. Nauczyłem się już w ofertach, które się wznawiają podnosić cenę i to znacznie aby jeśli ponownie pojawią się jako aktywne nikt nie skusił się i aby nie trzeba było ponownie anulować transakcji. Dziś już dwa razy zamykałem ofertę 11689131082 a widzę, że znów jest aktywna. Otrzymaliśmy za nią negatywa. Bardzo proszę o pomoc.

 

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@reaktor-stanley To taki sam zestaw pytań:

  1. Posiadasz sklep internetowy?
  2. Posiadasz własną integrację Allegro?
  3. Korzystasz z jakichś narzędzi typu BaseLinker/SkyShop/inne?

Mogę się tylko domyślać, że posiadasz sklep internetowy, który widzi, że oferta Allegro jest zamknięta, ale stan w narzędziu/aplikacji nie jest zerowy lub produkt jest dostępny i dlatego wznawia.

Przejrzyj na wszelki wypadek powiązane aplikacje https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiazane-aplikacje 

Może masz kilka aplikacji do zarządzania podpiętych.

oznacz moderatorów

reaktor-stanley
#9 Pomysłodawca#

właśnie chodzi o to, że owszem sklep posiadamy, jednak oferty są wznawiane mimo stanu 0

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Hm, dosyć dziwna sytuacja, podejrzewam, że może tutaj również działać dodatkowa aplikacja jak wyżej. Chyba, że są może jakieś dodatkowe ustawienia dla ofert po stronie sklepu. Ciężko powiedzieć. Możesz taką powiązaną, aktywną ofertę zamknąć nie przez Allegro, ale przez sklep i zobaczyć co się stanie?

@la_nika masz możliwość sprawdzenia czy nie działa tutaj więcej aplikacji? Może coś znajdziemy 🙂

oznacz moderatorów

reaktor-stanley
#9 Pomysłodawca#

cała rzecz w tym, że sklep mamy bo mamy nic tam się bardzo nie dzieje. Wszystko otwieram i zamykam przez allegro. Sklepem zajmuje się kto inny.

Usunąłem powiazania z aplikacją prawdopodobnie naszego sklepu, piszę prawdopodobnie ponieważ w nazwie było "unknown". Zobaczymy jak będzie teraz?

oznacz moderatorów