Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, od kilku dni wszystkie nasze aukcje są zakańczane a po chwili wznawiane, przychodzą nam cały czas maile z informacją o aukcjach, czy może ktoś na to spojrzeć? Używamy własnego systemu integracji, od nas nie wychodzą żadne operacje odnośnie aukcji, wygląda na to że jest to spoza naszego systemu.
@konto zamknięte sprawdziłam to i jeśli chodzi o oferty nr 10767857102 ; 10767857607 ; 10767856820 ; 12121763305 ; 10767856977 ; 12121763220 ; 8208415401 ; 7888344433 ; 12121764884 to zostały usunięte, ponieważ były zdublowane.
Jeśli to nie wyjaśnia sprawy to podaj proszę przykładowy numer oferty, w której taki problem wystąpił, zweryfikuję to.
nie chodzi o te aukcje o tych wiem, mówię o aukcji np takiej 10767962619, nie mam żadnej informacji o tym że coś jest nieprawidłowo a i tak się samoistnie zamyka i otwiera, pomimo że u nas wszystko się zgadza
@konto zamknięte w tej ofercie ostatnie zmiany były dokonane przez API. Czy korzystasz z zewnętrznego narzędzia do zarządzania sprzedażą? Problem będzie można wyjaśnić z obsługą aplikacji, ponieważ to ona dokonuje zmian w ofertach.
Powtarzam, ze nasz system nie wprowadzał żadnych zmian dlatego pisze na forum, nie wykonujemy żadnych zmian, ani nie zakańczamy i nie wznawiamy ofert. Po weekendzie wyszło ponad 25 tyś maili odnośnie aukcji, dlaczego mielibyśmy zamykać i wznawiać aukcje bez powodu
@konto zamknięte dziękuję za wiadomość! Przekazałam to zgłoszenie do działu technicznego. Wrócę tutaj, gdy tylko otrzymam odpowiedź w tej sprawie.
@la_nika i jak udało się znaleźć rozwiązanie? Można wiedzieć jaki był powód błędu?
@konto zamknięte otrzymałam odpowiedź, że problem wynika z zewnętrznego narzędzia, za którego działanie my nie odpowiadamy, dlatego nie możemy tego zweryfikować. Czy możesz napisać z jakiego programu do zarządzania sprzedażą korzystasz? Być może mają support do którego można się zgłosić.
@la_nikaa możemy prosić kontakt do Pani bezpośrednio lub do waszego suporrtu żeby nam odpowiedzieli na bieżąco, jeśli jest możliwość to prosimy o IP z których odbywała się komunikacja z API Allegro? oraz mamy podejrzenia, że oferty Allegro zostały pozakańczane spoza naszego systemu
@konto zamknięte A możesz przy okazji sprawdzić powiązane aplikacje na koncie, gdzie zamykane są oferty? https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiazane-aplikacje
To może być jeden z tropów, raz pamiętam miałem stare podpięcie z innej aplikacji, które zamykało nam oferty i za cholerę nie mogłem się doszukać skąd to szło.
Niestety to też nie to
@konto zamknięte napisałam do zespołu API czy mogą udzielić takiej informacji, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. Przykro mi, ale nie kontaktujemy się innymi kanałami, a zgłoszenie przez formularz najpierw zostałoby skierowane do wsparcia technicznego, którego odpowiedź już znamy, więc pozostaje mi poprosić Was jeszcze o cierpliwość.
@konto zamknięte wracam z odpowiedzią. Nie możemy podać pełnych numerów, ale mam nadzieję, że ta informacja będzie pomocna.
Za wznawianie ofert odpowiada aplikacja 4f57...834, a za zakańczanie ofert odpowiada aplikacja c046...1b58.
Nie możemy podać pełnych numerów, ale możesz sprawdzić nazwy tych aplikacji w zakładce Powiązane aplikacje.
@la_nika Tak się właśnie domyślałem, że może być jakaś niezgodność między aplikacjami, jedna widzi dostępność produktu, druga nie i się gryzą
Mam podobny problem i to już od jakiegoś czasu. U mnie oferty same się wznawiają po zakończeniu. Jak tylko zauważę zamykam je ale niewiele to daje bo za chwilę znów się wznawiają. Niestety nie zawsze uda się zauważyć to, że oferta się wystawiła ponownie i klient kupuje...Nie zawsze pomogą tłumaczenia i zdenerwowany klient wystawia komentarz negatywny ponieważ anulowaliśmy transakcję a za chwilę wystawiamy ten sam towar ponownie. Nauczyłem się już w ofertach, które się wznawiają podnosić cenę i to znacznie aby jeśli ponownie pojawią się jako aktywne nikt nie skusił się i aby nie trzeba było ponownie anulować transakcji. Dziś już dwa razy zamykałem ofertę 11689131082 a widzę, że znów jest aktywna. Otrzymaliśmy za nią negatywa. Bardzo proszę o pomoc.
@reaktor-stanley To taki sam zestaw pytań:
Mogę się tylko domyślać, że posiadasz sklep internetowy, który widzi, że oferta Allegro jest zamknięta, ale stan w narzędziu/aplikacji nie jest zerowy lub produkt jest dostępny i dlatego wznawia.
Przejrzyj na wszelki wypadek powiązane aplikacje https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiazane-aplikacje
Może masz kilka aplikacji do zarządzania podpiętych.
właśnie chodzi o to, że owszem sklep posiadamy, jednak oferty są wznawiane mimo stanu 0
Hm, dosyć dziwna sytuacja, podejrzewam, że może tutaj również działać dodatkowa aplikacja jak wyżej. Chyba, że są może jakieś dodatkowe ustawienia dla ofert po stronie sklepu. Ciężko powiedzieć. Możesz taką powiązaną, aktywną ofertę zamknąć nie przez Allegro, ale przez sklep i zobaczyć co się stanie?
@la_nika masz możliwość sprawdzenia czy nie działa tutaj więcej aplikacji? Może coś znajdziemy 🙂
cała rzecz w tym, że sklep mamy bo mamy nic tam się bardzo nie dzieje. Wszystko otwieram i zamykam przez allegro. Sklepem zajmuje się kto inny.
Usunąłem powiazania z aplikacją prawdopodobnie naszego sklepu, piszę prawdopodobnie ponieważ w nazwie było "unknown". Zobaczymy jak będzie teraz?