Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Oceniany jest czas wysyłki towaru co bedzie miało wplyw na jakości sprzedaży. Co w przypadku gdy:
1. Kupujący prosi o wysylkę z opóźnieniem?
2. Co w przypadku jeśli kupujacy nie podał np. dodatkowych parametrów i czekamy na odpowiedź klienta?
Co w każdym innym przypadku jeśli opóźnienie nie wynika z powodów po stronie sprzedającego?
@SpeedLan nic allegro ma na to wywalone bo mało jest takich przypadków już kiedyś pisałem z allegro i kazali żebym prosił klienta o anulowanie i późniejszy zakup 😞
A na koniec dopisek że mają nadzieję że nie wpłynie to na jakość sprzedaży 🙂
Hm, kiedyś był taki wątek i odpowiedź serwisu była w stylu "nie dodamy/nie zmienimy niczego do obsługi takich incydentalnych spraw". A szkoda - za chwilę wakacje, urlopy....
Jeśli klient chce opóźnić wysyłkę, powinien zapłacić pozniej, ma na to 7 dni.
@SpeedLan A proszę Cię bardzo, wszystko jest tutaj ( niestety finalna odp Allegro jest nie do zacytowania przy dzieciach ) https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/wyd%C5%82u%C5%BCenie-czasu-w...