Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim!
Mam taką sytuację, że dla dwóch zamówień (w każdym zamówieniu jeden produkt) klient wystawił ocenę negatywną z opisem.
Opisy do oceny negatywnej wskoczyły do oceny produktu. Rozmawiałem z klientami i zgodzili się usunąć negatywną ocenę.
Moje pytanie:
Z góry dziękuję za każdą odpowiedź!
@jzebala Ocena sprzedającego i ocena produktu to dwie różne rzeczy i nie ma możliwości, żeby dane z oceny sprzedającego zaciągnęły się do opinii produktowej.
Podaj mi proszę numer tego zamówienia i załącz zrzut ekranu, na którym widać, że klient zgodził się na usunięcie opinii lub niech kupujący sam do nas napisze (i poda numer zamówienia).
Numer zamówienia: "abfb2eb0-1fd3-11ee-9b66-2128491c1ecd"
Niestety, nie jestem w stanie przesłać zrzutu ekranu, ponieważ rozmawiałem z klientką telefonicznie. Zgodziła się zmienić ocenę i zmieniła na pozytywną. Jeżeli ma Pani dostęp do historii ocen sprzedawcy to będzie tam widać, że ocena została zmieniona.
@jzebala Opinia została usunięta
Dzięki za odpowiedź.
A co gdy podobnych sytuacji będzie więcej? w jaki sposób mogę to rozwiązywać inaczej niż w powyższy sposób?
Obecnie mam jeszcze jedną taką sytuację, jednak jeszcze klient nie zmienił oceny, ponieważ czeka, aż otrzyma nowy produkt w formie rekompensaty?
@jzebala Żeby zmienić ocenę produktową trzeba będzie do nas pisać i będziemy pomagać
Czy jest jakiś konkretny adres email, pod który można się kontaktować dla tego typu spraw?
Czy w przypadku podobnych spraw tworzyć tu nowy wpis lub aktualizować obecny?
@jzebala Możesz utworzyć nowy wątek lub pisać w tym 🙂
Miałem ten sam problem kilka tygodni temu i pomóc mi nie chcieliście.