anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena negatywna i ocena produktu

jzebala
#9 Pomysłodawca#

Cześć wszystkim!

Mam taką sytuację, że dla dwóch zamówień (w każdym zamówieniu jeden produkt) klient wystawił ocenę negatywną z opisem.

Opisy do oceny negatywnej wskoczyły do oceny produktu. Rozmawiałem z klientami i zgodzili się usunąć negatywną ocenę.

Moje pytanie:

  1. Jak usunąć negatywną opinię do produktu?
  2. Czy jeżeli w zamówieniu jest tylko jeden produkt, to Allegro z automatu taką ocenę przekazuje również na produkt?

Z góry dziękuję za każdą odpowiedź!

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jzebala Ocena sprzedającego i ocena produktu to dwie różne rzeczy i nie ma możliwości, żeby dane z oceny sprzedającego zaciągnęły się do opinii produktowej. 

Podaj mi proszę numer tego zamówienia i załącz zrzut ekranu, na którym widać, że klient zgodził się na usunięcie opinii lub niech kupujący sam do nas napisze (i poda numer zamówienia). 

oznacz moderatorów

jzebala
#9 Pomysłodawca#

Numer zamówienia: "abfb2eb0-1fd3-11ee-9b66-2128491c1ecd"

Niestety, nie jestem w stanie przesłać zrzutu ekranu, ponieważ rozmawiałem z klientką telefonicznie. Zgodziła się zmienić ocenę i zmieniła na pozytywną. Jeżeli ma Pani dostęp do historii ocen sprzedawcy to będzie tam widać, że ocena została zmieniona.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jzebala Opinia została usunięta 

oznacz moderatorów

jzebala
#9 Pomysłodawca#

Dzięki za odpowiedź.

A co gdy podobnych sytuacji będzie więcej? w jaki sposób mogę to rozwiązywać inaczej niż w powyższy sposób?

Obecnie mam jeszcze jedną taką sytuację, jednak jeszcze klient nie zmienił oceny, ponieważ czeka, aż otrzyma nowy produkt w formie rekompensaty?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jzebala Żeby zmienić ocenę produktową trzeba będzie do nas pisać i będziemy pomagać

oznacz moderatorów

jzebala
#9 Pomysłodawca#

Czy jest jakiś konkretny adres email, pod który można się kontaktować dla tego typu spraw?

Czy w przypadku podobnych spraw tworzyć tu nowy wpis lub aktualizować obecny?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jzebala Możesz utworzyć nowy wątek lub pisać w tym 🙂 

oznacz moderatorów

KONIGINpl
#9 Pomysłodawca#

Miałem ten sam problem kilka tygodni temu i pomóc mi nie chcieliście.

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/negatywna-opinia-o-produkcie-w-opinii-o-sp...

oznacz moderatorów