Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient zamówił przedmiot kurierem DHL o wielkość którą niestety tym kurierem nie jesteśmy w stanie zrealizować, dlatego 5 minut po zamówieniu środki zostały zwrócone. Bezskuteczna próba nawiązania kontaktu z klientem o ponowne zamówienie DPD. Tydzień później negatyw, że przesyłki dalej nie otrzymał. Brak jakiegokolwiek kontaktu z kupującym, nie odbiera telefonu nie odpisuje na wiadomość. Co mam zrobić aby ta ocena została usunięta? Zgodność z opisem oceniona na jedną gwiazdkę mimo nie otrzymania towaru. Obsługa klienta na jedną gwiazdkę mimo brak możliwość obsłużenia gdyż tak jak wspomniałem nie odbiera nie odpisuje. Zespół allegro nic nie może z tym zrobić. Gdybym wiedział, że tak będzie wyglądać sytuacja to wysłałbym nawet z dopłata z mojej strony.
Jeśli kupujący sam nie usunie oceny to nic z tym nie zrobisz.
Nie usunie bo nie ma z nim kontaktu.
W takim razie zostaje jedynie pogodzić się z tym komentarzem.