Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim,
dziś zadzwoniłem do Klientki aby wyjaśnić ocenę ponieważ jej treść odbiegała od gwiazdek. W czasie rozmowy Klientka potwierdziła mi, że wystawiała ocenę przez Allegro i nie wystawiała takich niskich ocen. Teoretycznie jest możliwe, że palec jej się omsknął albo jakieś inne czary i temat był zignorował, ale nie mogę zrobić tego ponownie ponieważ już KILKA razy miałem taką sytuację z różnymi Kupującymi w różnych odstępach czasowych. Dzwoniłem do kupujących, a oni zdziwieni bo "przecież dałem Panu 5 gwiazdek".
Zauważyłem jedną wspólną zmienną - wszyscy wystawiali oceny przez aplikacją Allegro.
Czy ktoś ze Sprzedających też ma z tym problem ? Czy tylko mi się trafiają takie "przypadki" ?
Miłego dnia wszystkim życzę ! 🙂
@kqamil przekazałam Twoje zgłoszenie zespołowi, który zajmuje się aplikacją. Bardzo możliwe, ze jest tak jak piszesz i po prostu Kupującym omsknęły się palce lub robili to nieuważnie i stąd problem. Zgłosiłam, że taki problem występuje, więc na pewno zespół się temu przyjrzy, gdybym otrzymała jakieś informacje w tej sprawie, wrócę tutaj.
Cześć,
jest jakieś info od zespołu? Problem dalej występuje.
Kontaktuję się prawie zawsze z Klientami aby ustalić co było powodem obniżonej ilości gwiazdek. Jeśli Klient faktycznie tak chciał mnie ocenić, to przyjmuję to na klatę - każdy ma prawo do swojej oceny, a dla mnie to okazja do poprawienia czegoś/weryfikacji opisu.
Jeśli Kupujący nieświadomie zaniżył ilość gwiazdek, to pytam czy ocenę zgodzi się usunąć lub poprawić. Może nie jest to masowe, ale jednak występuje.
Przykłady ostatnich ocen gdzie Kupujący(a) stwierdził(a), że dał(a) 5 gwiazdek, a było zaznaczone w ocenie inaczej:
@kqamil Jaki byłby "cel" manipulowania ocenami i kto miałby to robić, zwalam na barki małych literek w aplikacjach.😁
Źle mnie zrozumiałeś 😉
Nie twierdzę, że ktoś to robi celowo. Myślę, że istnieje jakiś błąd aplikacji który powoduje błędne zaznaczanie wyboru. Dlatego zgłaszam problem i pytam czy ktoś jeszcze to zauważył u siebie, bo więcej zgłoszeń to szansa na szybsze znalezienie źródła problemu.
Może być też tak jak piszesz i problemem może okazać się wielkość pól wyboru.
Na pewno nikt z Klientów do jakich dzwoniłem nie zrobił tego celowo. Programistów też bym nie obwiniał o celowość działania 😉
Podbijam temat. Do tej pory sami zajmowaliśmy się wyjaśnianiem tego problemu, mamy potwierdzone sygnały od klientów na takiej zasadzie, że chyba wdał się chocholik i o ile klient współpracuje w celu zmiany opinii to jako sobie z tym radzimy, tym bardziej, że jest możliwość ponownego wystawienia oceny. Problem w tym, że sam prywatnie doświadczyłem takiej sytuacji gdy zakupy robiła żona z prywatnego konta i potem oceniała sprzedawcę w aplikacji allegro, zaznaczyła po 5 gwiazdek a system ujął po jednej . Opisałem ten problem w zgłoszeniu: Odpowiedź na zgłoszenie nr "45353168" [ ref:!00D240aE05.!500Ti0HEveA:ref ], niestety mam wrażenie że doradcy odpowiadają ironicznie na zasadzie, wina jest po stronie klienta albo:
AK> Jeśli przydarzył się Panu tak nietypowy przypadek, to będę
AK> wdzięczna za przesłanie filmiku, na którym będzie widoczne
AK> samoczynne zmienianie ilości gwiazdek. Wówczas skonsultuję to z
AK> odpowiednim Zespołem.
AK> Pozdrawiam
AK> // D...a W....cz
AK> Zespół Allegro
Dziś otrzymaliśmy taka odp:
AK> Sprawdziłem też, w ostatnim czasie nie było zgłoszeń czy
AK> awarii w kontekście wystawiania ocen i opinii. Z załączonych przez
AK> Pana zrzutów ekranu także nie wynika, by klienci twierdzili, że
AK> wystawiali maksymalną liczbę gwiazdek.
Przepraszam ale czego doradca od nas wymaga, żebym uczestniczył w wystawianiu każdej oceny przez klienta, patrzał mu przez ramię jednocześnie filmując proces wystawiania komentarza?
Oczywiście napisałem do klienta prośbę o wyjaśnienie, problem w tym że w większości te osoby nie odbierają poczty e-mail i nie odbierają telefonów z numerów których nie znają, czasem uda się wyjaśnić to w sms.
Pytanie kto ma czas na takie zabiegi i ilu sprzedawców na allegro doświadczyło wspomnianego problemu.
@www_Hit-NARTY_PL Przykro mi, ale to wygląda na błąd techniczny, który musimy zgłosić, dlatego proszę, abyś udzielił odpowiedzi we wspomnianym zgłoszeniu mailowym.