Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim,
dziś zadzwoniłem do Klientki aby wyjaśnić ocenę ponieważ jej treść odbiegała od gwiazdek. W czasie rozmowy Klientka potwierdziła mi, że wystawiała ocenę przez Allegro i nie wystawiała takich niskich ocen. Teoretycznie jest możliwe, że palec jej się omsknął albo jakieś inne czary i temat był zignorował, ale nie mogę zrobić tego ponownie ponieważ już KILKA razy miałem taką sytuację z różnymi Kupującymi w różnych odstępach czasowych. Dzwoniłem do kupujących, a oni zdziwieni bo "przecież dałem Panu 5 gwiazdek".
Zauważyłem jedną wspólną zmienną - wszyscy wystawiali oceny przez aplikacją Allegro.
Czy ktoś ze Sprzedających też ma z tym problem ? Czy tylko mi się trafiają takie "przypadki" ?
Miłego dnia wszystkim życzę ! 🙂
@kqamil przekazałam Twoje zgłoszenie zespołowi, który zajmuje się aplikacją. Bardzo możliwe, ze jest tak jak piszesz i po prostu Kupującym omsknęły się palce lub robili to nieuważnie i stąd problem. Zgłosiłam, że taki problem występuje, więc na pewno zespół się temu przyjrzy, gdybym otrzymała jakieś informacje w tej sprawie, wrócę tutaj.
Cześć,
jest jakieś info od zespołu? Problem dalej występuje.
Kontaktuję się prawie zawsze z Klientami aby ustalić co było powodem obniżonej ilości gwiazdek. Jeśli Klient faktycznie tak chciał mnie ocenić, to przyjmuję to na klatę - każdy ma prawo do swojej oceny, a dla mnie to okazja do poprawienia czegoś/weryfikacji opisu.
Jeśli Kupujący nieświadomie zaniżył ilość gwiazdek, to pytam czy ocenę zgodzi się usunąć lub poprawić. Może nie jest to masowe, ale jednak występuje.
Przykłady ostatnich ocen gdzie Kupujący(a) stwierdził(a), że dał(a) 5 gwiazdek, a było zaznaczone w ocenie inaczej:
@kqamil Jaki byłby "cel" manipulowania ocenami i kto miałby to robić, zwalam na barki małych literek w aplikacjach.😁
Źle mnie zrozumiałeś 😉
Nie twierdzę, że ktoś to robi celowo. Myślę, że istnieje jakiś błąd aplikacji który powoduje błędne zaznaczanie wyboru. Dlatego zgłaszam problem i pytam czy ktoś jeszcze to zauważył u siebie, bo więcej zgłoszeń to szansa na szybsze znalezienie źródła problemu.
Może być też tak jak piszesz i problemem może okazać się wielkość pól wyboru.
Na pewno nikt z Klientów do jakich dzwoniłem nie zrobił tego celowo. Programistów też bym nie obwiniał o celowość działania 😉