Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy istnieje jakakolwiek szansa na rozszerzenie listy punktow odbioru o punkty DPD PICKUP? (z tego co wiem maja oni ponad 2tys placowek).
@accadia odbiór w punkcie jest taniej? Klienci z reguły wolą do drzwi
Cena ta sama - roznica jednak polega na czyms innym:
- jesli odbiorcy nie ma w domu (teoretycznie kurier powinien podjac jeszcze kolejna probe doreczenia, ale czesto bywa tak, ze wklepuje sobie po prostu status: odmowa, nie znaleziono odbiorcy) przesylka trafia do takiego punktu i czeka 2 dni... jesli kogos nie ma w domu w godzinach okolopoludniowych to taka forma jest znacznie wygodniejsza
- chcialbym rozszerzyc dla klientow liste punktow odbioru, jednak na chwile obecna mam do wyboru (poza paczomatami) UPSa oraz Poczte Polska - o zadnej z tych firm nie mam zbyt dobrego zdania
@accadia Z opisu to raczej chcesz zrobić dobrze DPD a nie sobie ani klientom. Oni mają umowę z której muszą się wywiązywać a klient i Ty macie narzędzia jak przepisy i reklamacje aby ich mobilizować do rzetelnego wywiązywania się z umowy. Jeśli masz problemy z DPD to poczytaj porady tu na gadane. Dobrze przygotuj klientów co i jak mają postępować aby nie było problemów z odbiorem. Klient to zrozumie jak umiejętnie mu przekażesz taką informacje, tym bardziej, ze to w jego i Twoim interesie 😉
Poza tym jak Ci bardzo zależy, to wystarczy aby klient wpisał adres odbioru takiego punktu i tam sobie ją odbierze, nie musi w domu odbierać a adres odbioru może wpisać jaki chce 😉
No akurat niekoniecznie.
To, czy kurier przekaze paczke (adresowana na adres domowy) zalezy tylko i wylacznie od niego - nie ma obowiazku przekazywania paczke na DPD Pickup.
Jesli natomiast klient wpisze adres odbioru jako adres punktu DPD Pickup (a nie jako nadanie typowo na DPD PICKUP) - to nie dostanie wowczas informacji, ze paczka jest od odbioru oraz kodu PIN, na podstawie ktorego jest ona wydawana.
Oboje zdajemy sobie chyba sprawe, ze przepisy i reklamacje w celu mobilizacji nie zawsze sie sprawdzaja - a klienta przewaznie nie interesuje, ze kurier sie nie wywiazal, tylko obwinia potem sprzedawce. Dlatego wole oferowac usluge w postaci, ktora da mi wieksza pewnosc, ze reklamacje nie beda codziennoscia.
@accadia Nie rozumiesz. Klient zamawiający może wskazać adres dostawy jako punkt DPD przez siebie wybrany, to nie jest zabronione, nawet jak by chciał to w punkcie magazynowym może wskazać i odebrać.
Dostanie wszystkie informacje na mejla z nr przesyłki do jej śledzenia i często też sms . Adres odbioru nie ma nic wspólnego z nr telefonu kontaktowego i mejlem na zamówieniu.
Reklamacje zawsze się sprawdzają, tylko trzeba zachować kilka ważnych czynności przy wysłaniu i odbiorze 😉
Jeśli dobrze wytłumaczysz klientowi jak odbierać paczkę i dlaczego to zrozumie, bo to też w jego interesie, nie jeden już taki został z niczym z własnej winy bo myślał ze to nie jego sprawa
Tak... tylko ilu klientow o tym wie?
Nadajac paczke DPD przez Allegro mam opcje wybrania ODBIOR W DPD PICKUP - ale czy klient dokonujac zakupu i wybierajac DPD - widzi, ze ma mozliwosc skorzystania z takiej opcji?
Co do waznych czynnosci przy wysylaniu i odbiorze - bylbym wdzieczny za jakies blizsze podpowiedzi, ktore sie moga przydac na przyszlosc 🙂
Nie wiem jak wyglada sytuacja w przypadku nadawania przez Allegro przesylki DPD z odbiorem w punkcie DPD PICKUP, ale z doswiadczenia wiem, ze czesto klienci myla:
- nadanie na adres punktu DPD PICKUP
- nadanie z odbiorem w punkcie DPD PICKUP
To sa dwie rozne metody rejestrowania przesylek oraz tego jak potem system je przetwarza.