Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca 1.03 zgłosiła reklamację - tego samego dnia została poproszona o odesłanie przedmiotu. Nie odesłała. Dziś minęło 14 dni reklamacja została odrzucona z powodu nieodesłania produktu - Allegro nieustannie prosi kupująca o przesłanie powiedzenia nadania paczki. Kupująca twierdzi że nie odczytała wiadomości 1.03 z prośbą o odesłanie produktu (wszystko jest w dyskusji) i ma prawo odesłać teraz. Czemu Allegro nie potwierdza, że sprzedawca musi wydać decyzję reklamacyjną w ciągu 14 dni?
@Health___Beauty pewnie ,że ma prawo , wydałaś decyzję reklamacyjną , ale klient ma prawo się do od niej odwołać , otrzymasz towar to odniesiesz się do odwołania .
Póki co pani wymyśliła że składa nową reklamację z tego samego powodu 🤦:płeć_żeńska:
@Health___Beauty ma do tego prawo 😉
Prosta zasada. 14 dnia odrzucasz reklamację z powodu nie odesłania towaru. Następnie jak produkt dotrze, to traktujesz to jako nową reklamację, a jako dzień jej złożenia przyjmujesz dzień odbioru przesyłki. Od tego dnia masz 14 dni na decyzję.
@pecela Traktuje jak nowa reklamację czy kupująca musi złożyć reklamację? Po raz kolejny. Czyli załóżmy że dziś składa kolejną reklamację i znów muszę pilnować 14 dni a jeśli nie odeśle to po raz kolejny ją oficjalnie odrzucić?
musi nazwać czy to co składa jest nowa reklamacja czy odwołaniem od poprzedniej reklamacji? Jeśli reklamacja została odrzucona z powodu nieodesłania produktu to ona składa odwołanie, odsyła produkt i trzeba wydać kolejną decyzję w ciągu 14 dni?
@Health___Beauty no to trzeba odrzucić odwołanie od reklamacji z powodu dalszego braku produktu do ekspertyzy i następnego razu nie ma
Tak masz prawo powołać się na nie odesłanie towaru i zgodnie z tym wydałeś decyzję o odrzuceniu reklamacji, jak odeśle w ciągu kilku dni to bym przyjął i rozpatrzył ją, ale ...twoja decyzja.