Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
czy znacie przyczynę dlaczego zostało mi odjęte 60 punktów jakości sprzedaży, w dwóch przypadkach. Za nie terminowy zwrot wpłaty kupującym. W obu przypadkach, była odmowa i wymiana na nowy.
Oczywiście w raporcie jakości widnieją , jako nie zwrócona wpłata.
Ktoś ma jakiś pomysł?
@Fit-animals nic Ci nie zabrali, po prostu w tym miesiącu nie miałeś zwrotów, więc nie dostałeś punktów za szybkie zwroty wypłat, ot i cała tajemnica😉
@Fit-animals zgłosiłam te zamówienia do wykluczenia z Twojej jakości. Jutro wynik będzie przeliczony.
Jeżeli kupujący zgłaszają zwrot przez formularz, zamiast zaznaczyć powód reklamacyjny, to Twoja jakość zostanie obniżona. W takim przypadku skontaktuj się z nami, możemy wykluczyć zamówienia 🙂