Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Dnia dzisiejszego allegro odjęło mi ponad 200 punktów za brak odpowiedzi w przeciągu 24h z kupującym.
Kupujący założył dwie dyskusje w jednej sprawie :
1. Dyskusja z kupującym
2. Zapytanie o produkt
W jednej z tych dyskusji (zapytanie o produkt) doszedłem z klientem do porozumienia - rozwiązując problem w przeciagu 15 h od zgłoszenia. Uznałem, że bez sensu jest odpowiadanie w dyskusji z kupującym - skoro w innym wątku ta sama sprawa została rozwiązana.
Zdaję sobie sprawę, że punkty są odejmowane z automatu, dlatego napisałem reklamację , aby dyskusję wykluczyć z oceny punktowej - niemniej dostałem odpowiedź odmowną...
Moje pytanie - czy jest jeszcze jakaś możliwość, aby się od tego odwołać - bo uważam, że istota sprawy została rozwiązana w odpwowiednim czasie.
@CakeMake "Uznałem, że bez sensu jest odpowiadanie w dyskusji z kupującym - skoro w innym wątku ta sama sprawa została rozwiązana" - założenie, że Allegro kieruje się w swoich działaniach sensem to kardynalny błąd 😎