anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ODJĘTE BEZPODSTAWNIE PUNKTY ZA NIEROWIĄZANĄ DYSKUSJĘ

MAMY ROZWIĄZANIE!
sportcenter2010
#8 Zapaleniec

Klient oznaczył dyskusje jak nierozwiązaną mimo, że mieliśmy jeszcze czas na podjęcie decyzji reklamacyjnej, odjęto nam w panelu jakości sprzedaży 80 punktów, klient zakończył dyskusje ale dostaliśmy informację, że minusowe punkty nie zostaną anulowane. Jakim prawem mamy ponosić konsekwencje czegoś, co NIE BYŁO NASZYM BŁĘDEM??????

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@sportcenter2010 podaj mi proszę numer dyskusji, której dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
sportcenter2010
#8 Zapaleniec

101323/2025

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@sportcenter2010 to nie jest numer dyskusji, ale w takim razie może być też numer zamówienia, którego dotyczy dyskusja. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
sportcenter2010
#8 Zapaleniec
oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru ⭐⭐

To jest numer oferty, a nie numer zamówienia, ani numer dyskusji.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@sportcenter2010 tak jak napisał @Halfrunt to nie jest numer zamówienia, ale podaj mi proszę w takim razie chociaż login kupującego. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
sportcenter2010
#8 Zapaleniec

asiorekk2

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@sportcenter2010 dziękuję, już ją odnalazłam, ale odjęliśmy punkty zgodnie z zasadami. W przypadku reklamacji, na wydanie decyzji masz 14 dni, ale od chwili zgłoszenia, a nie przyjęcia towaru. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
sportcenter2010
#8 Zapaleniec

Więc jeśli klient odeśle buty 13 dnia to mam jeden dzień na podjęcie decyzji??? Dlaczego działa to tak, że klientowi wolno wszystko, a sprzedawca musi potem ponosić konsekwencje takich zachowań? Przecież też obejmują nas jakieś procedury i rzeczoznawca potrzebuje czasu na analizę i podjęcie decyzji

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@sportcenter2010 według założeń polskiego prawa tak. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
-SKiL-PC-
#8 Zapaleniec

Witam serdecznie, zgodnie z polskim prawem sprzedawca ma 14 dni na wydanie decyzji, jeżeli klient odsyła buty czy inny towar w 13 dniu to wtedy Pan jako sprzedawca w dniu 13 lub maksymalnie 14 reklamacje ODRZUCA, jako powód podaje brak możliwości zapoznania się z reklamowanym towarem, a reklamacja zostaje ponownie otwarta po otrzymaniu przez Pana towaru i rozpatrza Pan reklamacje ponownie, ale od momentu zgłoszenia musi w 14 dni być decyzja. Tak to wygląda jak klient nie odsyła w ogóle towaru albo robi to na sam koniec

1. Zgłoszenie reklamacji
2. Wysyłka pod koniec terminu
3. Odrzucenie w 13 lub 14 dniu
4. Ponowne otwarcie reklamacji po odbiorze towaru
5. Uznanie bądź ponowne odrzucenie po zapoznaniu się z towarem. 
Pozdrawiam

oznacz moderatorów
sportcenter2010
#8 Zapaleniec

Dziękuje, w końcu jakaś pomocna odpowiedź 🙂

oznacz moderatorów