Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca zgłosiła zwrot - tydzień temu - przesyłkę nadała po kilku dniach i w dniu wczorajszym otrzymałam przesyłkę - dziś przed upływem 24 godz - został zlecony zwrot
A allegro odebrało mi max ilość 60 pkt w jakości w kategorii zwroty
a tłumaczenie jest takie : Nie odjęliśmy punktów w mierze ,,szybkie zwroty", lecz w mierze ,,brak zwrotów od Kupujących" i w tej metryce nie mają Państwo przyznanych punktów od 22 maja.
Czyli nieważne że szybko zwrócisz - i tak odbierzemy ci punkty tylko w innej kategorii
Nastąpił zwrot więc znikły punkty za brak zwrotów. Nastąpił zwrot wiec przyznane zostaną punkty za szybkie zwroty. Problem jest z tego, że paczkę dostałeś wczoraj, czyli punkty za brak zwrotów znikły z dzisiejszych statystyk. Natomiast zwrot wykonałeś dzisiaj, czyli punkty za szybkie zwroty dopiszą Ci do jutrzejszych statystyk. Przynajmniej tak mi się wydaje. Zawsze liczy się od następnego dnia, stąd ten jeden dzień bez punktów.
więc skoro taki system to dlaczego maksymalna obniżka przed upływem 24 godz
zawsze trzeba nam dokopać?
@meduza no bo najpierw był zwrot i zabrane punty za brak zwrotów, a dopiero później następuje przyznanie punktów za szybkie zwroty, ten zwrot który widzisz u mnie był wykonany 5min po otrzymaniu przesyłki, ale punty były naliczone dopiero następnego dnia
@meduza dokładnie tak jak napisała @AnnaG-Antyki na kardiogramie wygląda to tak😉