Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam. Pierwszy raz składałam reklamacje na doliczone opłaty do przesyłki. Proszę o wyjaśnienie co oznacza status "w trakcie" i jednocześnie opis "zamknięta" bo trochę się to dla mnie wyklucza i nie bardzo rozumiem.
@kadus_ms_fb podaj mi proszę numer przesyłki, której dotyczy ta reklamacja.
ogólnie mam ich 11 szt mam podać wszystkie ?
@kadus_ms_fb jeśli kwestia tych statusów także ich dotyczy to tak, poproszę.
28658995018 |
28857259382
28855583969
28857202492
28857096870
28857656467
28855851939
28856585901
28856760355
28856760355
28857722455
@kadus_ms_fb dziękuję, za podane numery przesyłek. Weryfikuję tą sytuację. 😊
Witam. Prosze o odpowiedz poniewaz doliczane mi sa kwoty do nastepnych przesylek. a ja nie wiem na czym stoję. Jestem przerazona dokladaniem do interesu. DHL nie moze sobie robic takiej samowolki.
@kadus_ms_fb przepraszam, że czekasz. Otrzymałam informację, że żadna z reklamacji dla wskazanych przesyłek nie została zamknięta. Wszystkie zgłoszone reklamacje są zarejestrowane i w przeciągu 30 dni od daty zarejestrowania, otrzymasz dalsze informacje w wiadomości mailowej.
@Sa_nova skup się na tym zdaniu:
"Proszę o wyjaśnienie co oznacza status "w trakcie" i jednocześnie opis "zamknięta" bo trochę się to dla mnie wyklucza i nie bardzo rozumiem."
Jak widzisz, tak, status reklamacji jest "w trakcie" i nikt tego nie neguje. Za to obok opis jest "zamknięta", co - tak, zgadza się - wyklucza to pierwsze. Pytanie brzmiało dlaczego tak jest.
Fotka:
@TechartGSM otrzymałam odpowiedź, że żadna z reklamacji nie została zakończona - stąd moja wcześniejsza wiadomość.
Dziękuję za załączony zrzut ekranu, będzie on pomocny w ustaleniu szczegółów dlaczego masz wyświetlane dwie różne informacje. Przekazałam ten przypadek ponownie do sprawdzenia i gdy otrzymam odpowiedź to wrócę z informacją.
@Sa_nova , problemem jest to że w tej zakładce (i nie tylko zresztą) wyświetlacie bzdury. Kolejny cudowny przykład to tekst "Odpowiemy w ciągu 7 dni" - jest to status po złożeniu reklamacji. Wprowadzacie klienta w błąd, bo zdarza się że nie odpowiadacie w tym terminie i jeszcze wyskakujecie z tekstami w stylu (upraszczając) "O co Ci szanowny kliencie chodzi, mamy 30 dni na rozpatrzenie reklamacji a minęło dopiero 8". Zresztą, można by mnożyć i mnożyć takie przykłady.
Wracając do clue, nic się nie zmieniło. Cały czas wyświetla się tak jak się wyświetlało, zrobicie z tym coś?
@TechartGSM ustaliłam, że status "w trakcie" oraz opis "zamknięta" są wyświetlane prawidłowo.
Status "w trakcie" - oznacza, że Twoja reklamacja czeka na rozpatrzenie przez doradcę.
Opis "zamknięta" - dotyczy działania systemowego. Taki opis wyświetlamy gdy proces wymiany wiadomości jest zamknięty, czyli do czasu odpowiedzi przez doradcę. Nie oznacza to, że reklamacja została odrzucona, czy też jest jakiś problem - Twoje zgłoszenie czeka w kolejce na rozpatrzenie.
@Sa_nova Raz że to co napisałaś mija się z deka z rzeczywistością, a dwa - nie uważasz że takie komunikaty wprowadzają w błąd?
Opis "zamknięta" - taki opis wyświetlany jest od momentu gdy minęło 7 dni i nie udało się rozpatrzyć reklamacji. Nie ma przy tym żadnego znaczenia czy doradca kontaktował się w jakikolwiek sposób ze zgłaszającym, czy nie.
Zamieńcie sobie regułkę na taką w swoim kompendium.