anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacje Allegro Delivery status

kadus_ms_fb
#9 Pomysłodawca#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam. Pierwszy raz składałam reklamacje na doliczone opłaty do przesyłki. Proszę o wyjaśnienie co oznacza status "w trakcie" i jednocześnie opis "zamknięta" bo trochę się  to dla mnie wyklucza i nie bardzo rozumiem.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kadus_ms_fb podaj mi proszę numer przesyłki, której dotyczy ta reklamacja. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kadus_ms_fb
#9 Pomysłodawca#

28857722455

ogólnie mam ich 11 szt mam podać wszystkie ?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kadus_ms_fb jeśli kwestia tych statusów także ich dotyczy to tak, poproszę. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kadus_ms_fb
#9 Pomysłodawca#
28658995018

28857259382

28855583969

28857202492

28857096870

28857656467

28855851939

28856585901

28856760355

28856760355

28857722455

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@kadus_ms_fb dziękuję, za podane numery przesyłek. Weryfikuję tą sytuację. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kadus_ms_fb
#9 Pomysłodawca#

Witam. Prosze o odpowiedz poniewaz doliczane mi sa kwoty do nastepnych przesylek. a ja nie wiem na czym stoję. Jestem przerazona dokladaniem do interesu. DHL nie moze sobie robic takiej samowolki.  

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@kadus_ms_fb przepraszam, że czekasz. Otrzymałam informację, że żadna z reklamacji dla wskazanych przesyłek nie została zamknięta. Wszystkie zgłoszone reklamacje są zarejestrowane i w przeciągu 30 dni od daty zarejestrowania, otrzymasz dalsze informacje w wiadomości mailowej. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

@Sa_nova skup się na tym zdaniu:

"Proszę o wyjaśnienie co oznacza status "w trakcie" i jednocześnie opis "zamknięta" bo trochę się to dla mnie wyklucza i nie bardzo rozumiem."

Jak widzisz, tak, status reklamacji jest "w trakcie" i nikt tego nie neguje. Za to obok opis jest "zamknięta", co - tak, zgadza się - wyklucza to pierwsze. Pytanie brzmiało dlaczego tak jest.

Fotka: Clipboard01.jpg

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM otrzymałam odpowiedź, że żadna z reklamacji nie została zakończona - stąd moja wcześniejsza wiadomość.

Dziękuję za załączony zrzut ekranu, będzie on pomocny w ustaleniu szczegółów dlaczego masz wyświetlane dwie różne informacje. Przekazałam ten przypadek ponownie do sprawdzenia i gdy otrzymam odpowiedź to wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

@Sa_nova , problemem jest to że w tej zakładce (i nie tylko zresztą) wyświetlacie bzdury. Kolejny cudowny przykład to tekst "Odpowiemy w ciągu 7 dni" - jest to status po złożeniu reklamacji. Wprowadzacie klienta w błąd, bo zdarza się że nie odpowiadacie w tym terminie i jeszcze wyskakujecie z tekstami w stylu (upraszczając) "O co Ci szanowny kliencie chodzi, mamy 30 dni na rozpatrzenie reklamacji a minęło dopiero 8". Zresztą, można by mnożyć i mnożyć takie przykłady.

Wracając do clue, nic się nie zmieniło. Cały czas wyświetla się tak jak się wyświetlało, zrobicie z tym coś?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM ustaliłam, że status "w trakcie" oraz opis "zamknięta" są wyświetlane prawidłowo.

Status "w trakcie" - oznacza, że Twoja reklamacja czeka na rozpatrzenie przez doradcę.

Opis "zamknięta" - dotyczy działania systemowego. Taki opis wyświetlamy gdy proces wymiany wiadomości jest zamknięty, czyli do czasu odpowiedzi przez doradcę. Nie oznacza to, że reklamacja została odrzucona, czy też jest jakiś problem - Twoje zgłoszenie czeka w kolejce na rozpatrzenie.

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

@Sa_nova Raz że to co napisałaś mija się z deka z rzeczywistością, a dwa - nie uważasz że takie komunikaty wprowadzają w błąd?

Opis "zamknięta" - taki opis wyświetlany jest od momentu gdy minęło 7 dni i nie udało się rozpatrzyć reklamacji. Nie ma przy tym żadnego znaczenia czy doradca kontaktował się w jakikolwiek sposób ze zgłaszającym, czy nie.

Zamieńcie sobie regułkę na taką w swoim kompendium.

oznacz moderatorów