Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Meblokreacja twoja deklaracja to jedno a przewidywany czas allegro to drugie. Masz w jakości wyłączony przewidywany czas wysyłki?
a gdzie to mam znaleść ?
@Meblokreacja Wysyłam Ci artykuł, w którym wszystko jest opisane. Znajdziesz tam 3 możliwości poprawnego nadania przesyłek.
Niestety ciężko mi określić co jest problemem u Ciebie. Może nie pamiętasz o przekazywaniu zamaskowanego maila klienta albo nadajesz w jakimś dziwnym systemie (brokera).
Tak jak napisała Alicja: Polecam Ci zweryfikować, czy w poprawny sposób przekazujesz dane przewoźnikowi.
Ja zachęcam Cię do zapoznania się z artykułem i podążaniem według tej instrukcji przy następnym nadawaniu paczek.
@Meblokreacja widzę, że obecnie poniższe zamówienia obniżają Twój wynik jakości:
51aaf920-19c0-11f0-864c-99ee4035221f
78c00720-1a4d-11f0-ace9-9b42e27d499c
003cb030-205d-11f0-ac38-d5e47e4776de
5cf56f90-18a3-11f0-a128-ed670c80017c
cc541920-1c6a-11f0-b208-453ed17ecc2b
a91d9fd0-1f49-11f0-9f95-6554c3f5e289
eaa54bb0-15e9-11f0-a2b8-d5f7e050818c
93b32370-2397-11f0-87ce-1725437d22d9
ba12b340-2357-11f0-ac66-e1bd4376874a
2b030620-28dc-11f0-baa1-b10207a9fabd
060a3540-28fb-11f0-9baa-1b8d99552bc2
Dla niektórych z nich status przesyłki nie był aktualizowany, jakbyś nie nadał paczki. Sugeruje to, że źle przypisałeś przesyłkę do zamówienia (zamaskowany adres mailowy). Polecam Ci zweryfikować, czy w poprawny sposób przekazujesz dane przewoźnikowi.
Numer listu przewozowego jest dodany i każda jest doręczona
@Meblokreacja adres mailowy taki sam jak użytkownika na allegro np. 8df0dcanmdsdadasdam+790ae3511@allegromail.pl