Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił towar za pobraniem. Odmówił przyjęcia towaru w firmie kurierskiej, nie odstąpił od umowy, paczka do mnie wróciła.
Za wysyłkę zapłaciłam 14,45 zł - jest jakaś szansa na odzyskanie tej kwoty? Czy tylko sądownie z odbiorcą?
Niestety, tylko sąd. No może jeszcze pismo przedsądowe. Możesz napisać do Allegro o incydencie. Sprawdzą czy konto klienta często tak robi. Oficjalnie 🙂 nie możesz go dodać do nieaktywnych kupujących. Ma możliwość odmówić Ci jeszcze raz i wszystko będzie SUPER
Czyli jak zwykle, Kupujący może wszystko, Sprzedający stratny. Ech. 😉
Zgodnie z prawem poinformuj go że ma czas na odebranie przesyłki do 7 dni a po upływie 7 dnia naliczasz X zł za 1 dzień za magazynowanie jego towaru. Później do sądu, zapłaci koszta i za twój towar 🙂
Dzięki za podpowiedź. 🙂