Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Miałem zdjęte oferty ze względu na covid-19 w mojej firmie a później sam wylądowałem w szpitalu.
Klientka wysłała zapytanie o towar .
Moje pytanie brzmi dlaczego naliczany jest czas odpowiedzi kiedy towar nie jest wystawiony ?
Jak miałem odpowiedzieć będąc w ciężkim stanie na oddziale covid-19 ?
Trochę to chore.
Pozdrawiam
Jeśli pytanie zostało wysłane, towar musiał być wystawiony i trzeba było odpowiedzieć. Gdyby nie był wystawiony, nie byłoby pytania.
@sophie-bunny Ty do mnie o myśleniu? To sam myśl, zamiast kopiować moje posty w "swoich" poradach. Ja się tak nie błaźnię i nie kopiuję twoich.
Nie umiesz przyznać się do błędu! Zamiast tego, wywlekasz jakieś stare zarzuty! 😄
Bez odbioru!
@sophie-bunny Za mało wykrzykników!! Ty pisać nie umiesz, tylko musisz mnie kopiować, jak Lew 😄
Ojej! I biednemu Lewkowi znowu się, przy okazji dostało! 🙄
@prezento-grzes nie masz racji: nie jest to trochę chore tylko bardzo chore.
Wystarczy, że prowadzisz jednoosobową firmę i z różnych przyczyn np: choroba, sprawy rodzinne, nie możesz "zająć się" Allegro przez jeden, dwa dni i już możesz liczyć na obniżenie poziomu sprzedaży.
Sprzedawcy są też ludźmi, mogą chorować, mieć do załatwienia sprawy rodzinne, mogą też zwyczajnie przeoczyć jakieś tam "ważne" zapytanie klienta, czy nie zdążyć nadać na czas przesyłki. Sprzedawcy to nie maszyny, a są tak oceniani przez kupujących i Allegoro jakby nimi byli...
Dodatkowo każdy może się też pomylić, nawet ten kupujący co tak lubi negatywnie oceniać sprzedawcę dając po 1 gwiazdce za wszystko...
@prezento-grzes ustaw sobie automatyczną odpowiedź, np. taką jak wysyła Allegro:
"Dziękujemy za wiadomość.
Otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie i postaramy się odpowiedzieć na nie jak najszybciej.
W przypadku dużej ilości zgłoszeń czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć, dlatego prosimy o wyrozumiałość. Dołożymy jednak wszelkich starań, aby Twoja sprawa nie czekała."
Super podpowiedź! Dzięki😀