anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odpowiadanie na zapytania klientów.

MAMY ROZWIĄZANIE!
prezento-grzes
#11 Animator#

Witam.

Miałem zdjęte oferty ze względu na covid-19  w mojej firmie a później sam wylądowałem w szpitalu.

Klientka wysłała zapytanie o towar .

Moje pytanie brzmi dlaczego naliczany jest czas odpowiedzi kiedy towar nie jest wystawiony ? 

Jak miałem odpowiedzieć będąc w ciężkim stanie na oddziale covid-19 ? 

Trochę to chore.

Pozdrawiam     

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli pytanie zostało wysłane, towar musiał być wystawiony i trzeba było odpowiedzieć. Gdyby nie był wystawiony, nie byłoby pytania.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@sophie-bunny Ty do mnie o myśleniu? To sam myśl, zamiast kopiować moje posty w "swoich" poradach. Ja się tak nie błaźnię i nie kopiuję twoich.

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/sprzedaj%C4%85cy-nie-przyjmuje-zwrot%C3%B...

oznacz moderatorów
sophie-bunny
#13 Ambasador#

@xyz96 

Nie umiesz przyznać się do błędu! Zamiast tego, wywlekasz jakieś stare zarzuty! 😄

Bez odbioru!

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@sophie-bunny Za mało wykrzykników!! Ty pisać nie umiesz, tylko musisz mnie kopiować, jak Lew 😄

oznacz moderatorów
sophie-bunny
#13 Ambasador#

@xyz96 

Ojej! I biednemu Lewkowi znowu się, przy okazji dostało! 🙄

oznacz moderatorów
gierland
#12 Orędownik#

@prezento-grzes  nie masz racji: nie jest to trochę chore tylko bardzo chore.

Wystarczy, że prowadzisz jednoosobową firmę i z różnych przyczyn np: choroba, sprawy rodzinne, nie możesz "zająć się" Allegro przez jeden, dwa dni i już możesz liczyć na obniżenie poziomu sprzedaży. 

Sprzedawcy są też ludźmi, mogą chorować, mieć do załatwienia sprawy rodzinne, mogą też zwyczajnie przeoczyć jakieś tam "ważne" zapytanie klienta, czy nie zdążyć nadać na czas przesyłki. Sprzedawcy to nie maszyny, a są tak oceniani przez kupujących i Allegoro jakby nimi byli... 

Dodatkowo każdy może się też pomylić, nawet ten kupujący co tak lubi negatywnie oceniać sprzedawcę dając po 1 gwiazdce za wszystko...

oznacz moderatorów
Klaudiusz1983
#12 Orędownik#

@prezento-grzes  ustaw sobie automatyczną odpowiedź, np. taką jak wysyła Allegro:

"Dziękujemy za wiadomość.

Otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie i postaramy się odpowiedzieć na nie jak najszybciej.

W przypadku dużej ilości zgłoszeń czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć, dlatego prosimy o wyrozumiałość. Dołożymy jednak wszelkich starań, aby Twoja sprawa nie czekała."

oznacz moderatorów
wspomnienieprlu
#9 Pomysłodawca#

Super podpowiedź! Dzięki😀

oznacz moderatorów