Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ja również nie mogę odpowiedzieć na pytanie zadane ze strony przedmiotu na Allegro. Klient będzie wkurzony, zadał to samo pytanie dwa razy, ja odpowiedziałem łącznie 6 i niestety znów otrzymałem informację, że "wiadomość nie została wysłana.
@znaczek Napisz proszę jak brzmi pełna treść komunikatu, który widzisz, podczas próby wysłania wiadomości.
Twoja wiadomość do użytkownika [edycja], wysłana na adres fjytp71zas@allegromail.pl, nie mogła zostać dostarczona. Wystąpił techniczny problem ze skrzynką pocztową odbiorcy Twojej wiadomości. Prosimy spróbować ponownie w późniejszym terminie.
@znaczek Niestety jeśli problem dotyczy skrzynki odbiorczej adresata, nie jesteśmy w stanie pomóc. Pozostaje mi jedynie zasugerować, żebyś zgodnie z komunikatem, spróbował wysłać wiadomość za jakiś czas.
Jeśli jednak mieliście wspólną transakcję i masz dostęp do numeru telefonu klienta, możesz spróbować skontaktować się z nim telefonicznie i poinformować, że występują problemy z jego skrzynką odbiorczą. Być może problem uda się rozwiązać w ten sposób.