Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam czy jest możliwość zablokowanie zwrotów przez osoby kupujące na firmę ponieważ dość częstym przykładem jest że osoba kupuje na firmę bierze FV otrzymuje towar jego klient rezygnuje z zakupu kupujący ( firma) zwraca nam towar z rozwalonym opakowaniu jak piszemy że nie przyjmujemy zwrotów od firmy towar zamówiony na FV to straszą nas negatywem jest tego plaga teraz na allegro
@3tel_GSM2 Skoro straszą negatywem, to w odpowiedzi postrasz takich art. z kk.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Własnie przed godziną takiemu klientowi wysłałem fakturę korygującą z prośbą o potwierdzenie odbioru. Nie musiałem przyjmować zwrotu, ale co to by dało. Pewnie większe problemy z reklamacją.
Co innego jeżeli zwrócony towar utracił wartość z winy nabywcy. Wtedy pewnie trzeba uświadomić klientowi, że nie jest konsumentem i spraw zdąża w kierunku sporu przedsiębiorców.
ja mam teraz firmę, która domaga się czegoś takiego jak anulowanie faktury bo sobie postanowiła nie odebrać zakupionego i opłaconego towaru
a wcześniej byłem wyzywany od oszustów i otrzymywałem negatywy bo tego nie robię
oczywiście serwis allegro miał to gdzieś
allegro celowo zostawiła tą bzdurną funkcjonalność bo obawia się uokik - w pewnych sytuacjach jest możliwy zwrot - co by się działo jakby nagle sie okazało, że serwis blokuje zwroty
co do korekt - Kupujący na firmę z reguły nie księgują faktur przy zwrotach i należy bardzo pilnować by to zrobili - samo potwierdzenie korekty może nie wystarczyć bo może to próbować robić osoba nie uprawniona do tego typu działań
generalnie radzę robić zwroty bezpośrednio na konta bankowe firm znajdujące się w białej księdze
a nie przez allegro, bo bardzo często tacy przedsiębiorcy płacą za towar z kont prywatnych